کد خبر: ۲۴۲۷۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، حميد استيلي در نشست خبري قبل از ديدار تيمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: فولاد تيم خوب و ريشه‌داري است و سال گذشته نيز قهرمان ليگ شده است. مطمئنا فردا بازي سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت.

به نقل از ايسنا، وي درباره مالکيت باشگاه راه آهن نيز گفت: مذاکراتي با دادستاني انجام داده‌ايم و رقم پيشنهادي خودمان را کمي بالاتر برده‌ايم. به نوعي بايد بگويم توافقات خوبي انجام شده و منتظر هستيم امروز يا فردا نتيجه مذاکرات از سوي دادستاني اعلام شود.

استيلي در پاسخ به ايسنا که چطور با وجود اينکه سياسي پول خريد راه آهن را پرداخت کرده نامي از او در ميان نيست گفت: سهام باشگاه راه آهن صددرصد به نام من است و کساني که پول پرداخت کرده‌اند، براي کمک به فوتبال بوده است. شما نگاه کنيد اگر اين دوستان نمي‌آمدند و کمک نمي‌کردند آيا سقوط يک باشگاه ريشه‌دار به ليگ يک خوب بود؟ دوستاني که به باشگاه راه آهن فکر مي‌کنند بايد به آن کمک کنند. من مي‌خواهم شما و مسئولان از بخش خصوصي حمايت کنند. به دنبال اين هستيم که يک تيم بااخلاق را آماده کنيم.

استيلي در ادامه به مسائل فني تيمش اشاره کرد و گفت‌: ما در دو هفته دو گل را دريافت کرديم و به دنبال اين هستيم که مشکلات دفاعي‌مان را برطرف کنيم. در ابتدا بايد گل دريافت نکنيم.

وي در ادامه به مشکلات حاشيه‌اي که از سوي يک نشريه براي بهنام ابوالقاسم پور به وجود آمده است نيز گفت: ما دوست نداريم در مورد مسائل حاشيه‌اي صحبت کنيم. بايد بگويم من به دنبال مربي‌گري در پرسپوليس نيستم. آن زماني که در هيات مديره حضور داشتم بعضي از افراد گمان مي‌کردند مي‌خواهم از هيات مديره به مربي‌گري پرسپوليس برسم اما صادقانه مي‌گويم که اين گونه نيست. در حال حاضر به دنبال ايجاد آرامش هستيم. يک تيم جوان جمع کرده‌ايم و دوست داريم نتيجه بگيريم.

وي درباره برکناري رييسي‌کيا از مديرعاملي راه آهن نيز گفت: بايد از زحمات ايشان تشکر کنيم. هر کسي که زحمتي مي‌کشد بايد از آن تشکر کرد. ان‌شاءالله زماني که باشگاه را رسما در اختيار گرفتيم مراسمي برگزار مي‌کنيم تا از ايشان قدرداني کنيم.

استيلي همچنين گفت: برنامه ما در راه آهن دراز مدت است زيرا در کوتاه مدت از نظر اقتصادي به نتيجه نمي‌رسيم. به دنبال اين هستيم با يک برنامه 5 تا 10 ساله کار توليد بازيکن را انجام دهيم. ما 12 بازيکن ستاره جذب کرديم و به اين فکر مي‌کنيم که جايگاه خود را در پايان فصل تا رقم نهم جدول ارتقا دهيم که اين موضوع مستلزم تلاش بازيکنان و کادر فني است.

وي افزود: بازيکنان‌مان تاکنون پولي دريافت نکرده‌اند. حتي برخي از آنها پول سال گذشته‌شان را نيز دريافت نکرده‌اند. در حالي که بسياري از باشگاه‌ها تا پول بازيکن را دريافت نکنند بازيکن با آن‌ها قرارداد امضا نمي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها