کد خبر: ۲۴۲۷۳۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
سيدرضا افجه‌اي با بيان اينکه قراردادهاي کل تيم و اعضاي کادرفني پس از ثبت 3 نسخه دارد که يک نسخه آن در اختيار سازمان ليگ قرار مي‌گيرد و 2 نسخه ديگر در اختيار باشگاه است، اظهار داشت: نيازي نيست که برويم و تعدادي از آنها را از سازمان ليگ پس بگيريم چراکه همه قراردادها در اختيار ما است و اين بحث پس گرفتن 9 يا 10 نسخه قرارداد اصلا مطرح نيست.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: خودمان را در راستاي سياست سقف قراردهاي سازمان ليگ همگام خواهيم کرد و با ايجاد تعامل لازم در اين راستا گام برمي‌داريم. اواخر هفته آينده اين بحث مشخص مي‌شود که با چه سازوکاري به سقف قرارداد سازمان ليگ برسيم.

سخنگوي باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هنوز تصميمي گرفته نشده که چه اقداماتي صورت بگيرد و چقدر از قرارداد بازيکن و کادرفني کم شود. در حال هماهنگي هستيم و اواخر هفته آينده به صورت شفاف جمع مبالغ را به سازمان ليگ اعلام مي‌کنيم.

افجه‌اي در خصوص ديدار فرداي استقلال مقابل سپاهان يادآور شد: در مورد مسائل فني آقاي قلعه‌نويي بايد صحبت کند اما وضعيت کلي تيم خوب است و به جز صادقي و عمران‌زاده مصدومي نداريم. سپاهان يک تيم باشخصيت است. ما در اين بازي تمام سعي و تلاش‌مان را به کار مي‌بنديم و هرچه خدا بخواهد همان مي‌شود.

وي يادآور شد: 3 نفر از اعضاي هيئت مديره و آقاي افشارزاده فردا به اصفهان مي‌روند تا بازي را از نزديک ببينند. هفته سوم است و اينکه بخواهيم بگوييم بازي فينال‌گونه است خيلي زود است. مدت زيادي به پايان ليگ باقي مانده اما شايد به دليل اينکه اين دو تيم 6 امتيازي هستند بازي فرداي آنها جلب توجه مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها