کد خبر: ۲۴۲۶۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری قاتلی خطرناک که از چند سال قبل پس از کشتن برادر خود، این شهرستان را ترک و به پایتخت متواری شده بود در تهران توسط کارآگاهان آگاهی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از بجنورد ، سرهنگ علی پاکدل در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات این جنایت و نحوه دستگیری قاتل پرونده اظهار داشت: چهار سال قبل شخصی در خیابان بهارستان این شهر برادر خود را به خاطر اختلاف بر سر قطعه زمینی و مشکلات ناشی از آن به قتل رسانده بود.
وی افزود: طی این مدت ماموران پلیس آگاهی شیروان تحقیقات و کار پلیسی و اطلاعاتی زیادی برای دستگیری قاتل انجام دادند.
پاکدل با اشاره به اینکه از همان زمان کار پیگیری پرونده تاکنون ادامه داشت، تصریح کرد: سرانجام دو روز گذشته ماموران آگاهی شهرستان موفق شدند تا این قاتل را در یکی از مناطق تهران دستگیر و به شهرستان شیروان انتقال دهند.
فرمانده انتظامی شیروان بیان داشت: هم اکنون کار بازجویی از این قاتل برادرکش توسط پلیس در حال انجام است.
پاکدل همچنین با اشاره به اینکه امسال هیچ‌گونه قتلی در این شهرستان رخ نداده است گفت: همواره پیشگیری سرلوحه کار پلیس شهرستان بوده است.
وی درباره کشفیات جرایم در شیروان هم گفت: هشتاد درصد از جرایم حوزه استحفاظی امسال کشف شده است.
پاکدل با یادآوری کم آبی در شیروان و تأثیر در تبعات اجتماعی این بحران خاطرنشان کرد: با وجود آنکه همه ساله در روستاهای این شهرستان در این زمینه نزاع‌هایی روی می‌داد اما امسال تاکنون هیچ‌گونه اتفاقی در شهرستان رخ نداده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها