کد خبر: ۲۴۲۵۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
دو تیم یک امتیازی لیگ برتر که از نظر امتیازی در جدول شرایط چندان مناسبی ندارند روز جمعه جدال حساسی برابر یکدیگر خواهند داشت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن معمولاً جذاب از آب در آمده است. اما سینا عشوری که امسال از ابتدا در پست دفاع راست به بازی گرفته شده است در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس می‌گوید: همیشه بازی برابر پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد خصوصاً اینکه آنها بازی قبلی را از دست داده‌اند و می‌آیند تا با حمایت تماشاگران خودی نتیجه خوبی برابر ما کسب کنند.

 

وی صحبت‌های خود را اینگونه ادامه می‌دهد: شرایط ذوب آهن هم خوب است و همانطور که در برنامه ۹۰ مشخص شد داور در دقیقه ۹۰ یک پنالتی را برای ما نگرفت همچنین در بازی اول برابر صبا نیز گل دوم این تیم به لطف اشتباه داوری به ثمر رسید. البته نمی‌گویم ترس و لرز از داور داریم زیرا همانطور که در جام جهانی هم دیدیم داوران اشتباهات زیادی را مرتکب شدند اما در کل امیدوارم برای بازی با پرسپولیس یک داور با تجربه بگذارند تا اینگونه مشکلات پیش نیاید.


مدافع ذوب آهن با بیان اینکه پرسپولیس حتی اگر حاشیه هم داشته باشد خطرناک است خاطرنشان می‌کند: آنها بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارند و هرچه باشد همین که آقای دایی کنار زمین حضور داشته باشد برای بازیکنان پرسپولیس دلگرمی است. شرایط پرسپولیس دقیقاً مثل ذوب آهن است و ما نیز هم قسم شده‌ایم تا پرسپولیس را ببریم تا نتایج خوب‌مان را آغاز کرده باشیم.


عشوری که زمانی با پیام صادقیان در ذوب آهن هم بازی بوده است در مورد حواشی که این روزها پیرامون او به وجود آمده است می‌گوید: پیام واقعاً بازیکن بزرگی است و توانایی‌های زیادی دارد اما یک اشتباهی کرد که در چشم بود، حالا اگر او در یک تیم دیگر چنین اشتباهی را مرتکب می‌شد هرچند محروم می‌شد اما تا این اندازه به چشم نمی‌آمد. پیام پسر خیلی خوبی است اما باید روی رفتارش بیشتر دقت داشته باشد البته باید مدنظر داشته باشیم که او در شرایط خاصی قرار داشت و همه از او انتظار داشتند که پرسپولیس نتیجه بگیرد زیرا به هر حال نفر اول این تیم به حساب می‌آید.
او اما برای دوست قدیمی خود کری هم می‌خواند: البته من دوست داشتم پیام در بازی برابر ذوب آهن بود و کمی او را اذیت می‌کردیم!


مدافع ذوب آهن در پیش بینی‌اش از نتیجه بازی با پرسپولیس نیز می‌گوید: فکر می‌کنم پرسپولیس را در بازی روز جمعه دو بر صفر می‌بریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها