کد خبر: ۲۴۲۴۵۵
زمان انتشار: ۲۳:۵۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

علیرضا علیپور رییس کمیته نظارت سازمان لیگ امروز در مصاحبه ای با نسیم 5 تیمی که قراردادهایشان نادرست است را معرفی کرد. علیپور در این رابطه گفت: قراردادهای پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پیکان مشکل دارد. هم چند بازیکن از تیم‌های دیگر هم قراردادهایشان مشکوک است که ما مشغول بررسی آن هستیم.

علیپور در رابطه با برخورد با متخلفان نیز گفت: با هیچ‌کس شوخی نداریم و ملاحظه کسی را نخواهیم کرد. به طور قطع و یقین با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی هم چنین ادامه داد: باشگاه‌ها حق پرداخت مالیات بازیکن و مربی را ندارند و این تخلف است.

علیپور هم چنین ادامه داد: در زمانی که قانون سقف‌قرارداد با 18 بازیکن برخورد کردیم و اجازه ندادیم به پول‌هایشان برسند و نخواهند رسید. نهادهای نظارتی به صورت ویژه در حال نظارت هستند. بازرسان ویژه سازمان بازرسی در محل سازمان لیگ حضور دارند و همه چیز را کنترل می‌کنند. حدود 28 بازیکن و مربی نظام پرداخت‌ها را به هم ریخته‌اند. بعضی باشگاه‌ها که اعضای هیات‌مدیره‌شان شهردار هستند به بازیکنان قول اعطای تراکم داده‌اند که از همین‌جا از آنها می‌خواهم خودشان را از این موضوع کنار بکشند. اگر باشگاهی تخلف کرده با سازمان لیگ صادق باشد. قراردادها باید به ریال و به فارسی تنظیم شده باشد. از سال 2015 قراردادها چک ضمانتی از بانک خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها