کد خبر: ۲۴۲۴۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز (سه‌شنبه) استقلال درباره ديدار اين تيم مقابل سپاهان اظهار داشت: اين ديدار يک فينال زودرس است و به دليل شش امتيازي بودن دو تيم حساسيت خاص خودش را دارد. ديدار استقلال و سپاهان همواره حساس بوده و اينکه سپاهان در دو هفته گذشته گلي نخورده و بيشترين گل زده را دارد نشان دهنده کيفيت اين تيم است.

به نقل از تسنيم، وي افزود: خوشحالم به شهري مي‌روم که خاطرات بسيار خوبي از آن دارم به ويژه از دوران کار با پورسينا و ساکت اين خاطرات برجاي مانده است. به هر صورت استقلال روزبه‌روز بهتر مي‌شود و بازيکنان ملي‌پوش ما هم به مرور شرايط ايده‌آل بازي را پيدا خواهند کرد.

سرمربي استقلال درباره بازيکنان مصدوم اين تيم تأکيد کرد: وضعيت بازيکنان مصدوم ما فردا شب در جلسه مشترک با کادر پزشکي مشخص خواهد شد.

وي درباره مصدوميت برخي بازيکنان استقلال مانند جاسم کرار هم گفت: وقتي بازيکني در تمرينات عمومي تيم حضور دارد، يعني شرايط بازي را پيدا کرده است اما اينکه چند دقيقه مي‌تواند به ميدان برود را در جلسه با کادر پزشکي مشخص خواهيم کرد.

قلعه‌نويي در مورد حواشي احتمالي در بازي استقلال برابر سپاهان خاطرنشان کرد: در اين چند ساله هيچ حاشيه‌اي در اصفهان وجود نداشته است.

وي همچنين درباره احتمال توهين به بازيکناني که از سپاهان به استقلال آمده‌اند، تصريح کرد: اين مسائل در همه شهرها وجود دارد. فصل گذشته مجتبي جباري به سپاهان رفته بود اما در بازي که در تهران برگزار شد و اتفاقاً سپاهان در آن برنده شد تماشاگران او را تشويق کردند. اگر هم منظورتان اميد ابراهيمي است که اين جابه‌جايي در فوتبال حرفه‌اي طبيعي محسوب مي‌شود. در آن دو سالي که من در اصفهان با ساکت کار مي‌کردم تماشاگران اصفهاني همواره منتخب اخلاق بودند.

سرمربي استقلال درباره اينکه تيم برنده اين ديدار شانس قهرماني ليگ برتر را دارد، يادآور شد:هنوز 13 هفته تا پايان نيم‌فصل باقي مانده و صحبت در اين باره زود است. بايد هنوز نقاط ضعف تيم‌ها بر طرف شود و بعد از شش هفت هفته شايد بتوان در اين مورد صحبت کرد.

قلعه‌نويي در خاتمه تصريح کرد: در ديدار مقابل سپاهان دو هدف خواهيم داشت. اول آنکه گل نخوريم و دوم اينکه به گل برسيم تا نتيجه دلخواه را کسب کنيم. البته نتيجه دست خداست و اين مسائل حرف‌هاي بيرون زمين است. کسي باور نمي‌کرد که آلمان بتواند هفت گل به برزيل بزند اما اين تيم با نتيجه اي عجيب ميزبان جام جهاني را شکست داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها