کد خبر: ۲۴۲۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۲ آبان ۱۳۹۰
امروز دو تن از روحانیون سرشناس مجلس قبل از اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد از سوی هیأت رییسه مجلس امضای خود را پس گرفتند.
598: مدیر کل روابط عمومی وزارت اقتصاد ودارایی از پس گرفتن امضای حجج اسلام آقا تهرانی و سید رضا اکرمی نمایندگان تهران درخصوص استیضاح وزیر اقتصاد خبر داد.

عزیزی گفت: امروز دو تن از روحانیون سر‌شناس مجلس قبل از اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد از سوی هیأت رییسه مجلس امضای خود را پس گرفتند.

به گفته وی این دو نماینده دلایل پس گرفتن امضاهای خودرا تداوم تثبیت نظام اقتصادی کشور، شرایط تحریم و همچنین جلوگیری از اختلال در روند اجرای فرایند هدفمند سازی یارانه‌ها اعلام کرده‌اند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی همچنین از تغییر رویه نمایندگان مجلس در خصوص استیضاح وزیر خبر داد و گفت: اغلب نمایندگان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آرامش در جامعه و عمقی پرداختن به موضوع اختلاس اخیر را سرلوحه خود قرار داده وانصراف دو نماینده فوق از استیضاح وزیر نیز در این راستا بوده است.

عزیزی افزود: اغلب نمایندگان روحانی مجلس با درک درست از موقعیت کشور بر این عقیده‌اند که باید مسائل با درایت بیشتری پیگیری شود و استیضاح راهکار نهایی نخواهد بود.

منبع:  ایلنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها