کد خبر: ۲۴۲۳۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، در حالي که منچستريونايتد دو مدافع مياني خود، نمانيا ويديچ و ريو فرديناند را در پايان فصل گذشته از دست داد، لوييس فان خال، سرمربي جديد اين تيم به دنبال خريد مدافع مياني ديگري است تا تيمش را تقويت کند.

در اين رابطه، متس هوملس، مدافع بوروسيا دورتموند مورد توجه سرمربي يونايتدها قرار گرفته و بارها اعلام شد که توافقي 25 ميليون پوندي بين دو باشگاه صورت گرفته و به زودي انتقال وي قطعي مي‌شود.

به نقل از فارس، يورگن کلوپ در اين مورد گفت: او هيچ جا نمي‌رود و در تيم باقي مي‌ماند.

دورتموند در ديداري دوستانه مقابل ليورپول انگليس با نتيجه چهار بر صفر شکست خورد. هر دو تيم مهاجمان مياني خود را در نقل و انتقال‌هاي تابستاني از دست دادند. رابرت لواندوفسکي از دورتموند راهي بايرن مونيخ شد و لوييس سوارز هم ليورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد. کلوپ در مورد ليورپول هم گفت: آنها تيم خوبي هستند و فصل گذشته هم نمايش خوبي داشتند. اگر بازيکني را از دست مي‌دهيد و پس از آن تصميم‌هاي درستي بگيريد، مي‌توانيد حتا قدرتمندتر از گذشته شويد. همان طور که ديديد، آنها سوارز را از دست دادند اما مقابل ما خيلي قوي ظاهر شدند. آنها برنامه‌اي براي آينده‌شان دارند که من از آن خبر نداشتم. ما مقابل آنها خوب نبوديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها