کد خبر: ۲۴۲۱۰۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
شب گذشته بود که از اهواز خبر رسید میثم بائو با عقد قراردادی یک ساله به استقلال خوزستان پیوسته تا شاگرد عبدالله ویسی شود.
به گزارش پایگاه 598، هنوز دقایقی از انتشار این خبر نگذشته بود که خیلی ها این انتقال را به مصاحبه هفته قبل بائو در حمایت از قلعه نویی و رابطه خوب ژنرال با ویسی ربط دادند تا حرف و حدیث های جدیدی مطرح شود.

 

حالا علي پورکيانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان به این مساله واکنش نشان داده و گفته است: بخدا قسم اين نبوده است. اين بازيکن بعد از اينکه دو بازيکن ما مشکل سربازي پيدا کردند، مد نظر کادرفني قرار گرفت و قرار است جاي معاوي را براي ما پر کند. ما اصلا خبر نداريم که وضعيت دو سربازمان چه مي‌شود و بايد به فکر جايگزين باشيم. الان هم اگر آقاي ويسي بخواهد، بازيکن ديگري هم جذب مي‌کنيم و اساسا اين صحبت‌ها صحيح نيست. باز هم می گویم قلعه نویی در انتقال بائو به تیم ما هیچ نقشی نداشته است.پورکیانی در ادامه مدعی شده بائو تا نیم فصل نمی تواند برای تیم جدیدش به میدان برود: درست است که ما توانستيم ميثم بائو را به خدمت بگيريم اما اين بازيکن تا نيم فصل نمي‌تواند براي ما به ميدان برود. او از نيم فصل دوم به ما کمک مي‌کند.

 

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها