کد خبر: ۲۴۱۸۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل پرسپولیس در لابلای صحبت های جنجالی اش علیه برخی از سران باشگاه، دو خبر امیدوارکننده برای هواداران داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علیرضا رحیمی در مصاحبه افشاگرانه آخر شب خود به صراحت از جذب میشاییل اومانا و بازگشت مهردا پولادی به تمرینات پرسپولیس خبر داد.

 

وی البته از سنگ اندازی های برخی مسئولان پرسپولیس در این راه هم سخن گفت ولی تاکید کرد: «من به شما می‌گویم که پولادی به تمرینات باز می‌گردد و من اومانا این مدافع خارجی را جذب می‌کنم. آقایان بدانید همین‌ امروز اومانا را خودم جذب می‌کنم حتی شده از هواداران پول می‌گیرم.»

 

حضور این دو بازیکن در پرسپولیس بخش مهمی از مشکلات سرخپوشان را حداقل در فاز دفاعی حل کند.

 

صحبت های کامل رحیمی را اینجا بخوانید.

 

* اومانا پنجشنبه در تهران

گفته می شود پرسپولیسی ها با مدافع تیم ملی کاستاریکا به توافق نهایی دست یافته اند.

 

بعد از اینکه مدیر برنامه های ایرانی اومانا شرایط پرسپولیس، فوتبال ایران، تهران و کشور ایران را طی یک ایمیل توصیف کرد، این بازیکن با یک هفته  فکر و راضی کردن اعضای خانواده اش پیشنهاد پرسپولیس را قبول کرد.

 

عصر دیروز علیرضا رحیمی  هم مستقیما با ایجنت کاستاریکایی این بازیکن صحبت کرد و توافق نهایی انجام شد.

 

اومانا 31 ساله در حال حاضر در کاستاریکا حضور دارد اما مدیر برنامه های ایرانی او امروز دنبال تهیه بلیت برای حضور این بازیکن در تهران است و به احتمال فراوان اومانا صبح روز پنجشنبه با پرواز قطر در تهران خواهد بود.

 

اومانا در تهران تنها درباره جزئیات قراردادش با باشگاه پرسپولیس مذاکره خواهد کرد. خود این بازیکن دوست دارد قراردادی دو ساله با باشگاه پرسپولیس ببندد اما باید دید نظر دایی و باشگاه پرسپولیس چیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها