کد خبر: ۲۴۱۷۱۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،آرسنال از سال 2004 تا الان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را تجربه نکرده است. این تیم امیدوار است با بازیکنان جدیدی که در فصل جدید جذب کرده است به این طلسم 10 ساله پایان دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد؛ هر چند این تیم با وجود تیم‌های قدرتمندی چون چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد کار سختی را پیش رو دارد.

توماس روسیچکی معتقد است که زمان قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس فرا رسیده است. او در گفت‌وگویی که با شبکه تلویزیونی "اسکای اسپورت” داشت، گفت: فصل قبل مدت زیادی صدرنشین بودیم و نشان دادیم که چه تیم قدرتمندی هستیم اما در نهایت نتوانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم اما امسال با بازیکنان خوبی که جذب کرده‌ایم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داریم.

او ادامه داد: فصل قبل نشان دادیم که توان قهرمانی را داریم. الان هم با اضافه شدن بازیکنان جدید می توانیم بهتر از فصل قبل ظاهر شویم. حداقل می توانیم یک از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشیم. هدف ما در فصل جاری تنها و تنها قهرمانی است. بر این باورم که دیگر زمان قهرمانی آرسنال فرا رسیده است.

روسیچکی که نهمین فصل حضور خود در توپچی‌های لندن را پشت سر می‌گذارد، می‌گوید اصلا به جدایی از آرسنال فکر نکرده است. او گفت: می خواهم به آرسنال کمک کنم تا بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برسد. آرسنال باشگاهی بزرگ با اهداف بزرگ است. این تیم همواره از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده است. امیدوارم که در فصل جاری به ناکامی 10 ساله خود پایان دهیم.

او در پایان سخنان خود گفت: زمان زیادی است که در آرسنال توپ می زنم اما خوشحال نیستم؛ چرا که نتوانسته‌ام با این تیم در جام‌های مختلف قهرمان شوم. برای جنگیدن و کسب جام به آرسنال آمدم اما هنوز ناامید نیستم و به تلاش خود ادامه می دهم. آرسنال باشگاهی است که شایسته کسب عنوان قهرمانی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها