کد خبر: ۲۴۱۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۲ آبان ۱۳۹۰
در واکنش به طرح سوال یک نماینده از رئیس جمهور:
علي اصغر زارعي:سوال آقای علی مطهری از رئیس جمهور از باب اخذ جواب نیست واینها سوالاتی است که خود آقایان جوابش را می دانند و این سوالات برای الان نیست، سوالاتی است که بیش از یک سال است که آقایان به دنبال آن هستند که یک طوری دولت را بکشند به مجلس./حمید رسایی: آقای علی مطهری رسماً اعلام کند که دور بعد وارد مجلس نمی شود بهتر از استعفایش است. و استعفا یک تاکتیک است برای آقای مطهری/کوچک زاده: استعفای آقای مطهری بازی سیاسی است بین ایشان و شوهر خواهرش.
داستان استعفای علی مطهری در مجلس با کش و قوس های فراوان و هیاهوی برخی از رسانه های داخلی و بسیاریاز رسانه های بیگانه همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه 598، بالاخره روز گذشته هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقاضای استعفای علی مطهری را اعلام وصل نمود تا آن را بررسی نماید. در این بین بسیاری از همکاران وی بر این عقیده هستند استعفای مذکور کاری صرفاً نمایشی برای فشار بیش لز پیش به دولت می باشد.



حال به منظور بررسی نظرات همکاران جناب آقای مطهری، پایگاه 598 در گفتگو های کوتاهی با سه تن از نمایندگان مجلس و از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفتگو نموده است که به شرح ذیل می باشد:

دكتر علي اصغر زارعي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي: سوال آقای علی مطهری از رئیس جمهور از باب اخذ جواب نیست واینها سوالاتی است که خود آقایان جوابش را می دانند و این سوالات برای الان نیست، سوالاتی است که بیش از یک سال است که آقایان به دنبال آن هستند که یک طوری دولت را بکشند به مجلس.

به نظر من آقای احمدی نژاد برای این سوال ها جواب دارند و به این صورت نیست که رئیس جمهور برای این سوالات جواب نداشته باشد و در اصل این سوال را تبدیل به یک چماقی کرده اند برای فشار به دولت و هر از چند گاهی می آیند آن را مطرح می کنند و ما معتقدیم که این سوالات باید در مجلس تایین تکلیف بشود تا تمام شود و آقای مطهری نوعی استفاده ابزاری از طرح سوال می کند.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: آقای علی مطهری رسماً  اعلام کند که دور بعد وارد مجلس نمی شود بهتر از استعفایش است. و استعفا یک تاکتیک است برای آقای مطهری، و اگر استعفایش رای بیاورد و می گوید حرف های من درست بود که مجلس پذیرفت و اگر استعفایش رای نیاورد از تریبون مجلس استفاده می کند برای طرح نظراتش .

ایشان با بنده در مجلس در مورد جبهه پایداری صحبت هایی کرد و بنده به ایشان گفتم که جبهه پایداری هر چه باشد بهتر از آن است بی بی سی از او حمایت کند و از علی مطهری بی بی سی حمایت می کند .

دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: استعفای آقای مطهری بازی سیاسی است بین ایشان و شوهر خواهرش، و حرف هایی را که این آقایان نمی توانستند بزنند آوردند و در این استعفا جای دادند و خود این |آقایان نمی گذارند استعفای ایشان پذیرفته شود چون اگر استعفایش رای بیاورد یک یار صمیمی یشان را از دست داده اند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۴
۱
اين فرد ... بايد زودتر از اينها تسعفا ميدادي. ايشون چه خاصيتي در مجلس داشتند؟
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
http://mashregh16.blogfa.com/
این لینک برای قسمت وبلاگ هاتون
درباره شهدا نوشتم
یاعلی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۶
۲
علی مطهری و علی لاریجانی و کاتوزیان و باهنر اگر با هم استعفا بدن فکر کنم جمهوری اسلامی نجات پیدا کرده است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
میخواد کلک با استعفا قیمتشو ببره بالا .
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
اگر واقعا ایشون میخواست استعفا بده چرا گذاشت اخرین روزهای مجلس
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
شما هم رفتيد با كي مصاحبه كرديد حرف زدنشان در جاي خود قيافه شان حداقل 5 سال حبس تعزيري دارد بريد با روشنفكران و با سوادهاي مجلس مكالمه كنيد نه با عقب افتاده ها كه فقط تعصب خشكشان و منفعت طلبيشان 10 سال ادم را پير مي كنه . مطهري هر چه باشه مطهري هست و با سواد و با منطق . اره شما رسا و كوچك و ... را ولش كن بچسب به مطهري تا در اينده شرمنده نشي .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
به آقاي كوچك زاده بفرماييد كه علي مطهري برادر زن آقاي لاريجاني است يعني بايد مي گفت "استعفای آقای مطهری بازی سیاسی است بین ایشان و شوهرخواهرش"
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
گیرم پدر تو بود فاضل -ازفضل پدر ترا چه حاصل
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها