کد خبر: ۲۴۱۴۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،بازی دیروز استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان یک اتفاق مهم در خود جای داده بود و آن هم پاس گل زیبایی بود که علیرضا رمضانی ، بازیکن جوان استقلال به شهباززاده داد.

 

رمضانی که شاید کسی گمان نمی کرد در این دیدار به میدان برود، درباره عملکردش  گفت: بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که بازی گره خورد و نمی توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. از طرفی هواداران استقلال هم دوست داشتند تیم برنده شود و همین امر فشار روی بازیکنان را بالا برده بود.


وی ادامه داد: در چنین شرایطی امیر قلعه نویی از من خواست به بازی بروم. واقعا خوشحالم که توانستم گره بازی را با آن پاس باز کنم. شرایطم خیلی خوب است و باید از قلعه نویی بابت رهنمود هایی که به من داده، تشکر کنم. امیرخان مثل یک پدر به من کمک می کند. امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.


رمضانی درباره صحبت های امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه رمضانی یک صادقیان جدید در فوتبال ما است، خاطرنشان کرد: از قلعه نویی ممنونم. قطعا در آینده عملکرد بهتری خواهم داشت. با همه بازیکنان هم رقابت می کنم و امیدوارم باز هم امیرخان به من اعتماد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها