کد خبر: ۲۴۱۴۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علي دوستي‌مهر پس از پيروزي 4 بر 2 تيم ملي جوانان مقابل استقلال اظهار داشت: ابتدا بايد از امير قلعه‌نويي تشکر کنم. او همواره نسبت به تيم‌هاي پايه لطف و محبت داشته. پيش از اين در تيم نوجوانان هم همين‌گونه بود. آنقدر منش او بالاست که کاري ندارد با بازيکنان کم سن و سال بازي مي‌کند.

به گزارش فارس، وي افزود: بازي کردن با تيم‌هاي بزرگسال باعث مي‌شود تا بازيکنان باتجربه‌تر شوند زيرا در رده بزرگسالان هم بازيکنان آماده‌تر هستند و هم باتجربه‌تر. جوانان يعني تيم بزرگسالان که در آينده مي‌خواهند بازي کنند و اينگونه بازي‌ها به آنها کمک مي‌کند.

سرمربي تيم ملي جوانان در مورد اينکه تيمش در نيمه دوم متحول شد، خاطرنشان کرد: ما هم‌اکنون به دنبال نتيجه نيستيم بلکه فقط مي‌خواهيم تجربه بازيکنان بيشتر شود. ما بايد بازي‌هاي بين‌المللي انجام دهيم اما چون شرايط مهيا نمي‌شود و چاره‌اي نيست با تيم‌هاي ليگ برتر و دسته اول بازي مي‌کنيم تا بازيکنان هماهنگ شوند. نام استقلال سنگين و بزرگ است به هر حال تا اينکه بخواهيم به بازيکنان بگوييم بازي خود را انجام دهند يک نيمه طول مي‌کشد و آنها در نيمه اول نتوانستند خوب ظاهر شوند و در نيمه دوم بهتر شدند.

دوستي در خصوص اينکه آيا در حق تيم‌هاي پايه کم‌لطفي مي‌شود و به صحبت‌هاي سرمربي گوش داده نمي‌شود در حاليکه کفاشيان اعلام کرده که به اين تيم خوشبين است و صعود به المپيک را انتظار دارد، گفت: کفاشيان به تيم‌هاي پايه علاقمند است ما در رده نوجوانان که بوديم بالاي 120 بازي دوستانه انجام داديم اما ظاهرا هم‌اکنون مشکلات مالي باعث شده تا نتوانيم اين کار را انجام دهيم اما کفاشيان واقعا خوشبين است.

وي افزود: اينکه تيم‌هاي پايه با اين مشکلات روبرو هستند مشکل AFC است، من مانند مهدوي‌کيا معتقدم که بايد به تيم‌هاي پايه توجه شود اما وقتي AFC برنامه‌اي براي اين رده سني ندارد همين‌گونه مي‌شود که کشورها هم تمام ظرفيت‌شان را خرج تيم‌هاي بزرگسال مي‌کنند. شما ببينيد اگر باشگاهي 20 ميليارد بودجه داشته باشد 19 ميليارد و 800 ميليون براي بزرگسال خرج مي‌کند و مابقي را خرج تيم‌هاي پايه خواهد کرد اگر مي‌خواهيم فوتبال ما پيشرفت کند بايد همانطور که به تيم‌هاي بزرگسال توجه مي‌شود به پايه هم توجه کنيم.

سرمربي تيم ملي جوانان در خصوص اينکه آيا عزت‌اللهي براي حضور در ليگ اسپانيا با او مشورت گرفته يا خير، گفت:‌ ما امانتدار هستيم. اينکه بازيکني بخواهد از باشگاهي به جاي ديگر برود به ما ارتباطي ندارد.

وي در مورد اينکه آيا با او از لحاظ احساسي مشورت گرفته يا خير، گفت: خير، او انتخاب خودش بود و آرزو مي‌کنم که به تيم‌هاي بزرگ‌تر هم بتواند بپيوندد. ما جوان‌هاي خوبي در کشور داريم اما بايد قدر خود را بدانيم و خود را ارزان نفروشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها