کد خبر: ۲۴۱۴۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مهدي مهدوي‌کيا پس از پايان ديدار دوستانه تيم ملي جوانان و استقلال اظهار داشت:‌ بازي خيلي خوبي انجام شد و اين بازي دوستانه بود. به اعتقاد من اين بازي از لحاظ اينکه تدارکاتي بود براي تيم ملي جوانان مهم محسوب مي‌شد و به همين دليل من اين مسابقه را مثبت ارزيابي مي‌کنم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که آينده تيم ملي جوانان را چطور مي‌بيند، گفت: ما به شرايط خوبي رسيديم و با توجه به اينکه زمان زيادي تا مسابقات باقي نمانده و قرار است تا چندي ديگر در مسابقات شرکت کنيم به همين دليل شرايط‌مان بد نيست. اميدوارم با حضور در اردوي اتريش و برگزاري چند مسابقه تدارکاتي بتوانيم خود را آماده و مهياي مسابقات کنيم.

کاپيتان اسبق تيم ملي ايران در خصوص گلايه‌هاي علي دوستي مبني بر نبود بازي‌هاي تدارکاتي بين‌المللي گفت: طبيعتاً وقتي بازي تدارکاتي بين‌المللي براي بازيکنان در نظر گرفته شود اين موضوع مي‌تواند به بازيکنان تيم ملي کمک کند تا آنها با اعتماد به‌ نفس مناسب در مسابقات شرکت کنند. البته اردوي اتريش هم در پيش است و اميدواريم اين اتفاق رخ دهد.

مهدوي‌کيا در خصوص انتقال سعيد عزت‌اللهي به اتليتکو مادريد اسپانيا و اينکه آيا اين موضوع محقق شده يا خير، گفت: او به خاطر درسش اکنون در کنار ما نيست و هنوز چيزي در اين مورد قطعي نشده اما اگر اين اتفاق رخ دهد اتفاق بسيار خوبي است و مي‌تواند به آينده اين جوان کمک کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها