کد خبر: ۲۴۱۳۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،رامين رضاييان در گفت و گو با "ورزش سه" در خصوص پيروزي 2 بر يک تيمش برابر نفت تهران گفت: براي سه امتياز جنگيديم و خدارا شکر به پيروزي رسيديم.

وي گفت : استيلي براي اين تيم خيلي زحمت کشيد و فشار خيلي زيادي را تحمل کرد. در زمين به بچه ها گفتم هرکس گلزني کرد به سمت آقاي استيلي برود و از او قدرداني کند. اميدوارم فدراسيون هم کمک کند تا اين تيم مشکلاتش زودتر برطرف شد . تمام تلاشم را مي کنم که سه امتياز هربازي را کسب کنيم و دوست دارم در روند موفقيت تيمم تأثيرگذار باشم. همچنين از هم تيمي هايم تشکر مي کنم که به من براي گلزني کمک مي کنند.

هافبک نفوذي راه آهن گفت: در فصل نقل و انتقالات پيشنهاد بيشتر هم داشتم ولي بخاطر حميد خان استيلي در راه آهن ماندم . مطمئن هستم استيلي مي تواند شخصيت را به اين تيم ريشه دار بازگرداند .

رضاييان گفت: کمي ليگ را دير شروع کرديم و همين سبب مي‌شود به لحاظ بدني در نيمه دوم کم بياوريم. اما خدارا شکر توانستيم مقابل تيم منصوريان که يکي از بهترين هاي ليگ است بازي را ببريم .

وي همچنين افزود : از حميد استيلي تشکر مي کنم که به من اعتماد کرد و مرا از پست دفاع به حمله برد. خوشحالم که توانسته ام پاسخ اين اعتماد را با دو گل بدهم.

وي در پايان گفت: هدف خودم رسيدن به تيم ملي است و امسال نيز استارت خوبي در ليگ داشتم و توانستم در بازي مقابل استقلال و نفت گل‌زني کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها