کد خبر: ۲۴۱۲۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعتقاد دارد که پرسپولیس می‌توانست با حفظ کرانچار از این مربی بهترین استفاده را ببرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تیم فوتبال سپاهان دومین بازی خود در لیگ برتر را هم با برد پشت سر گذاشت و حالا شاگردان زلاتکو کرانچار خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کرده‌اند.

 

هادی عقیلی، کاپیتان سپاهان که نقشی تعیین‌کننده در این تیم دارد در مورد پیروزی زردپوشان مقابل گسترش فولاد تبریز، نمایش امیدوارکننده خط دفاعی سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داده است که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

* برد مهمی را در تبریز به دست آوردید.

- بله همین طور است. البته ما در 20 دقیقه ابتدایی بازی را بد شروع کردیم ولی در ادامه شرایط خیلی بهتر شد و بازی را در اختیار گرفتیم. گسترش فولاد دو موقعیت بیشتر نداشت ولی با این حال تیم خوبی بود. نکته عجیب برای ما گرمای هوای تبریز بود و بازیکنان سپاهان به همین خاطر دچار مشکل شدند.

 

* خیلی‌ها معتقدند سپاهان مدعی اول قهرمانی است، نظر تو چیست؟

- من قبل از شروع فصل گفتم که مدعی جدی قهرمانی هستیم ولی هنوز در ابتدای بازی‌ها هستیم و صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است. ما سال گذشته با آن همه مشکل و حاشیه فقط دو امتیاز کم آوردیم و قهرمانی را از دست دادیم. امسال اگر دچار مشکل خاصی نشویم شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.

 

* در دو بازی ابتدایی گل نخوردید و به نظر می‌رسد دفاع سپاهان بهتر از فصل گذشته است.

- سیستم تیم ما تغییر کرده و برای اینکه جا بیفتد نیاز به زمان داریم. خدا را شکر تا اینجا عملکرد خط دفاعی بد نبوده است.

 

* خیلی‌ها معتقدند حضور کرانچار روی نیمکت سپاهان یک امتیاز مثبت برای این تیم است. نظر تو چیست؟

- امتیاز اول را باید به باشگاه بدهیم که این مربی را حفظ کرد. اگر یک مربی خارجی دیگر می‌آمد ما باید به او زمان می‌‌دادیم و شاید این موضوع مشکل‌ساز می‌‌شد. الان اما کرانچار و بازیکنان سپاهان خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسند و این بسیار مهم است.

 

* کرانچار برای اولین بار در پرسپولیس مربیگری کرد. خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس شش سال پیش این مربی را به راحتی از دست داد. آیا تو هم چنین اعتقادی داری؟

- من دلایل جدایی کرانچار را در آن زمان  نمی‌‌دانم و اگر اشتباه نکنم پرسپولیس موقعیت بدی نداشت. نظر هواداران در استقلال و پرسپولیس این است که مربیان این دو تیم پرسپولیسی و استقلالی باشند تا اینکه مربی خارجی بیاید. من فکر نمی‌کنم مربیان خارجی پرسپولیس هم در این سال‌ها بیشتر از 10 ماه در این تیم دوام آورده باشند. شک نکنید که پرسپولیس می‌توانست با حفظ کرانچار از این مربی بهترین استفاده را ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها