کد خبر: ۲۴۱۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: بعد از بازی مقابل تراکتورسازی و بازگشت به اهواز تمرینات و ریکاوری لازم انجام شده است و تمهیدات لازم برای مقابله با تیم پرسپولیس اتخاذ شده است.
به گزارش پایگاه 598،محمد‌حسین ابن‌قاسم در مورد رویارویی با تیم پرسپولیس تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک بعد از بازی مقابل تراکتورسازی و بازگشت به اهواز تمرینات و ریکاوری لازم انجام شده است و تمهیدات لازم برای مقابله با تیم پرسپولیس اتخاذ شده است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان د در ادامه افزود:‌ ما با تمام قوا به بازی با پرسپولیس می‌رویم و بدون شک پیروز میدان می‌شویم.

ابن‌قاسم در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: پرسپولیس تیم پرقدرتی است که مقابل نفت تهران در هفتۀ اول توانسته نتیجۀ لازم را کسب کند تیمی قابل احترام است که از بازیکنان کلیدی و موثر بهره برده ودارای کادرفنی معتبری است ولی ما قهرمان فصل گذشتۀ رقابتها بوده‌ایم وازهواداران پرشوری بهره می‌بریم.

سرپرست فولاد خوزستان ادامه داد: بدون شک 50 هزار هوادار از فولاد حمایت می‌کنند وبرگ برنده ما مقابل پرسپولیس خواهد بود و حامی تیم فولاد هستند.

وی در مورد وضعیت "حمودی – رحمانی" هم عنوان کرد: واقعاً باید بگویم بسیار جالب است این دو بازیکن 5- 6 سال است کارت معافیت را به همراه دارندو چند بار سفر خارج کشور رفته‌اند پاسپورت برای آنها صادر شده است نمی ‌دانم چه هدفی دارند.

ابن‌قاسم عنوان کرد: ما هنوز جوابی مبنی بروضعیت این بازیکنان دریافت نکرده‌ایم وقتی 24 ساعت قبل از بازی نخست این نکته را عنوان می کنند که نمی‌توانند در ارنج باشند چه اظهارنظری می‌توان داشت.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به سازمان لیگ گفت: با توجه به اعلام جعلی بودن کارت معافیت حمودی و رحمانی باید اذعان کنم که سازمان لیگ بی گناه بوده و دراین قضیه به هیچ وجه مقصرنیست یا وقتی اعلام می‌کند ساسان انصاری می تواند در تیم باشد نمی‌توان درمورداین اتفاقات اظهار نظر کرد.

وی بیان کرد: بدون شک در صورت اعلام جعلی بودن کارت معافیت بازیکنان باید درصورت اینکه جا داشته باشند به تیمهای ملوان- تراکتور و یا فجر سپاسی بروند و به خدمت گرفته شوند و جایگزینی هم برای ما تعیین شوند.

ابن‌قاسم خاطر نشان کرد: امیدوارم قضیه وضعیت بازیکنان سرباز ختم به خیر شود و تا تیم ما که مدافع عنوان تیم قهرمانی لیگ برتر هستیم متضرر نشویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها