کد خبر: ۲۴۰۹۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
یک خواننده استقلالی گفت: «نکونام که مدعی بازی کردن در سطح اول فوتبال دنیا است باید بداند که در تیم‌های مطرح نیز چنین حرف‌هایی علیه یک استاد زده نمی‌شود.»
شاید بسیاری از اهالی فوتبال و هنر با حرف‌هایی که جواد نکونام علیه امیر قلعه نویی زد موافق نباشند. این عده می‌گویند که حرمت استاد و شاگردی در هر شرایطی باید حفظ شود و جواد نکونام این کار را نکرد.

 

یکی از این افراد حمید عسگری است. خواننده مطرح کشورمان که هیچ‌گاه نتوانسته علاقه خود به تیم آبی‌پوش را مخفی کند. با او در مورد شرایط استقلال و صحبت‌های جواد نکونام هم صحبت شدیم که در زیر پیش روی شماست؛

 

* بازی استقلال مقابل راه‌آهن را دیدی؟

- لحظاتی از آن را دیدم. این روزها درگیر امور مربوط به کنسرت هستم و زیاد فرصت خالی ندارم. ولی هر وقت فرصت کنم بازی‌های استقلال را می‌بینم.

 

* عملکرد استقلال چطور بود؟

- در آن لحظاتی که من بازی را دیدم عملکرد خوبی داشت. بسیار روان و برنامه‌ریزی شده و خیلی‌ بهتر از فصل پیش بازی می‌کرد. به نظرم میلاد فخرالدینی، جاسم کرار و شهباززاده را باید خریدهای خوب استقلال دانست.

 

* دوست شما آرش برهانی هم که در تیم ماند و قراردادش را تمدید کرد؟

- بله، باید بگویم یکی از بهترین تصمیمات قلعه نویی برای فصل بعد تمدید قرارداد برهانی بود. این بازیکن توانایی‌های بسیاری دارد که قطعا این موضوع را ثابت خواهد کرد.

 

* نظرت در مورد جدایی بازیکنانی نظیر رحمتی و ساموئل چیست؟

- نمی‌خواهم به طور مشخص در مورد رحمتی حرف بزنم ولی این را بگویم که از قدیم گفته‌اند بازیکنان زیادی می‌آیند و می‌روند ولی آنچه ماندگار است نام استقلال و اعتبار این تیم است در تیمی مثل استقلال بازیکن تعیین کننده نیست بلکه هر فردی نباشد جای او با بازیکن دیگری پر می‌شود. محبوبیت بازیکنان استقلال به خاطر جایگاه این تیم است.

 

* از این که بازیکنان جوان‌تر به استقلال آمده‌اند راضی هستی؟

- بله، از اول همه باید همین کار را می‌کردند.

 

* با نکونام در ارتباط هستید؟

- نه، من با این بازیکن ارتباط خاصی ندارم.

 

* حتما شنیده‌اید که چه حرف‌هایی علیه قلعه نویی زده است؟

- بله و باید بگویم که صحبت‌هایش درست نیست. نکونام که مدعی بازی کردن در سطح اول فوتبال دنیا است باید بداند که در تیم‌های مطرح نیز چنین حرف‌هایی علیه یک استاد زده نمی‌شود. درست یا غلط نکونام یک فصل و نیم شاگرد قلعه نویی بوده است. شاید خود من هم با برخی کارهای قلعه نویی مخالف باشم ولی او در زمان بازی‌اش یک نابغه بود و روی دستش هافبک نیامد. شاید تا حدودی جباری توانست بازی‌های زیبای قلعه نویی را نشان بدهد.

 

* پس شما هم از قلعه نویی طرفداری می‌کنید؟

- من خواننده هستم و شاید درست نباشد که زیاد در موضوعات فوتبالی وارد شوم ولی به عنوان یک هوادار می‌گویم که نکونام در جام‌جهانی بازی کرده و بهتر است به فکر پیشرفت فوتبالش باشد نه حاشیه! او اصلا نباید وارد این جریانات می‌شد.

 

* حرف‌های حاشیه‌‌ای نکونام را بسیاری از بازیکنان سابق استقلال تایید کرده‌اند؟

- من کاری به این مسائل ندارم و نمی‌خواهم به آن ورود کنم.

 

* اگر تو جای نکونام بودی و مسائل غیراصولی می‌دیدی چه کار می‌کردی؟

- اگر من جای نکونام بودم تلاش می‌کردم روی اعصابم مسلط باشم. نکونام که مدعی است استقلالی صد آتشه است نباید برای این تیم حاشیه درست می‌کرد. او عصبانی بود و نباید در این شرایط صحبت می‌کرد.

 

* قلعه نویی مدعی شده چون نکونام را نخواست، کاپیتان تیم‌ملی علیه او صحبت کرد.

- فکر نمی‌کنم اینطور باشد. نکونام بازیکن کوچکی نیست و همه او را می‌خواهند. در این میان مطمئن هستم که مسائل دیگری دخیل بوده است.

 

* چرا برای دیدن بازی‌های استقلال به استادیوم نمی‌روی؟

- چون جو استادیوم‌های ما استاندارد نیست و در آن مسائل نامناسب زیادی رقم می‌خورد.

 

* شنیده‌ایم وارد عرصه بازیگری شده‌ای؟

- درست است چند وقت پیش یک فیلم به کارگردانی محمد بانکی بازی کردم که دو دوست نام دارد و مهر‌ماه اکران می‌شود و پس از آن هم در یک فیلم به کارگردانی آرش معیریان حضور داشتم.

 

* در این دو فیلم نقش اصلی داری؟

- بله. در هر دو فیلم نقش اول مرد را دارم. دو دوست فیلم «ملودرام» است و فیلم دوم هم به نام شانس، عشق، تصادف یک فیلم با ماهیت خانوادگی است.

 

* با کدام بازیگران مطرح همبازی هستی؟

- سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیروس گرجستانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، الهام حمیدی و پوران دخت مهیمن از هم‌بازی‌های من در این دو فیلم هستند.

 

* چرا وارد کار بازیگری شدی؟

- می‌خواستم یک فضای جدید را تجربه کنم.

 

* بازیگری باعث نشده از خوانندگی غافل شوی؟

- نه، در زمانی که وقت آزاد داشتم سراغ بازیگری رفتم تا به موزیک صدمه‌ای نخورد. کار اصلی من در هر شرایطی موزیک است.

 

* چند وقت پیش هم یکی از دوستان صمیمی تو به رحمت خدا رفت.

- فوت نیما وارسته تلخ‌ترین اتفاق زندگی من بود. او رهبری ارکستر من را برعهده داشت و خاطرات خوبی با او داشتم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها