کد خبر: ۲۴۰۵۸۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،تيم فوتبال منچستريونايتد با سيستم بازي 2-5-3 بامداد امروز (سه‌شنبه) موفق شد با نتيجه 3 بر يک ليورپول، رقيب سنتي خود را شکست دهد و به عنوان قهرماني جام گينس برسد. در اين ديدار وين روني در دقيقه 55 گل نخست و تساوي‌بخش تيمش را به ثمر رساند و در نهايت هم به عنوان بهترين بازيکن اين تورنمنت هشت‌جانبه انتخاب شد.

به نقل از تسنيم، وين روني در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون چند هفته خوب را پشت‌سر گذاشته‌ايم. حالا مربي جديدي روي نيکمت منچستريونايتد نشسته که از ما مي‌خواهد تا با سبک متفاوتي فوتبال بازي کنيم. البته ما هم به اين سبک بازي عادت داريم. در اين تورنمنت مقابل چندين تيم قدرتمند نتايج خوبي کسب کرديم پس بايد از نتيجه کارمان راضي باشيم.

وي افزود: به نظرم سيستم بازي که فن‌خال انتخاب کرده نه‌تنها براي من بلکه براي منچستريونايتد هم مناسب است. لوئيز پس از بر عهده گرفتن هدايت شياطين سرخ هر کاري را که فکر مي‌کرد براي ما مناسب است، انجام داد. فن‌خال مربي سختگيري است ولي از زمان ورودش به منچستريونايتد فوق‌العاده عمل کرده است. او به همه ما ديد متفاوتي نسبت به فوتبال داد که هرگز پيش از اين تجربه‌اش نکرده بوديم. اين براي ما خوب است و اميدوارم که ادامه‌دار باشد.

مهاجم 28 ساله سرخپوشان منچستر که در سه بازي اخير شياطين سرخ پنج گل به ثمر رساند، در پايان خاطرنشان کرد: در اين تورنمنت به دنبال پيروزي در ديدارهاي خود و ارائه بازي‌هاي زيبا بوديم که موفق به اين کار و کسب عنوان قهرماني هم شديم. شکست دادن ليورپول هميشه لذت‌بخش است. از کاري که در آمريکا انجام داديم، خوشحاليم. حالا بايد به والنسيا برويم و پس از آن هم فصل جديد ليگ برتر شروع خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها