کد خبر: ۲۴۰۴۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
خود مسئولين باشگاه شرايط را طوری پيش بردند تا كسی در فولاد نماند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش ، ايوب كلانتري بازيكن سابق فولاد، در حالي كه با اين باشگاه خوزستاني قرارداد داشت در آخرين روزهاي نقل و انتقالات، مسوولين باشگاه درب خروج را به او نشان دادند تا از فولاد جدا شود. كلانتري كه از رفتار مسوولين فولاد خوزستان به شدت گله‌مند است، در گفتگو با بانك ورزش عليه يكي از مسوولين باشگاه كه از او پورسانت مي خواسته افشاگري كرد: يك نفر از مسوولين باشگاه فولاد خوزستان سالي كه من با اين تيم قرارداد بستم، 10 درصد از قرارداد مرا مي‌خواست و مدعي بود او باعث شده تا من در فولاد بمانم.


ايوب كلانتري در توضيح اين ماجرا گفت: به دليل خدمت سربازي دير قراردادم را بستم و پس از آنكه قرارداد بستم حسين فركي با فولادي‌ها به توافق رسيد. همان زمان با حسين آقا تماس گرفتم و گفتم اگر روي من نظر نداريد من قراردادم را فسخ كنم اما حسين آقا گفت تو مي‌تواني به ما كمك كني و مشكلي نيست. حتي پس از اين موضوع با مديرعامل باشگاه هم صحبت كردم و به توافق رسيديم. اما يكي از اعضاي باشگاه با من تماس گرفت و گفت با مديران صحبت كرده تا بازيكني جاي من نگيرند و براي همين بايد 10 درصد از قراردادم را به او بدهم.


بازيكن سابق فولاد در ادامه افزود: اين فرد مسوول به واسطه يك فرد ديگر چندين بار براي گرفتن پول تماس گرفت كه در نهايت مجبور شدم اين موضوع را با ابن قاسم در ميان بگذارم. ابن قاسم به من گفت اگر بار ديگر اين فرد با تو تماس گرفت، بگو تا پيگيري كنم اما ديگر تماسي از سوي آن فرد با من گرفته نشد.


كلانتري در خصوص اتفاقات اين فصل باشگاه فولاد هم گفت: خود مسوولين باشگاه شرايط را طوري پيش بردند تا كسي در فولاد نماند. آنها به خيلي‌ها كم‌لطفي كردند و براي همين خيلي‌ها دوست داشتند از فولاد بروند. من هم ديگر به فولاد فكر نمي‌كنم و اتفاقات رخ داده بين من و باشگاه فولاد ديگر تمام شد براي همين نمي‌خواهم ماجراي درخواست پول از سوي مسوولين فولاد را بيش از اين باز كنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها