کد خبر: ۲۴۰۳۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: علی دایی با تمامی بازیکن دوست است و همین موضوع باعث می شود بازیکنان بهترین بازی ها را برایش انجام دهند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پیام صادقیان درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهارداشت: «شرایط تیم ما خیلی خوب است. در این هفته ریکاوری خیلی خوبی انجام داده و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم بتوانیم در اهواز بازی تماشاگر پسندی مقابل فولاد انجام دهیم. بزرگترین مشکلی که ما داریم این است که هوا 50 درجه و شرجی است که این امر وضعیت را بری ما سخت و مشکل می کند. ای کاش می شد مثل بازی های جام جهانی بعد از دقیقه 30، 5 دقیقه استراحت می دادند تا بازیکنان آبی بنوشند و یک مقدار استراحت کنند. با این کار کیفیت بازی نیز بالاتر می رود و هر دو تیم می توانستند بازی تماشاگرپسندی انجام دهند.»

 

وی در مورد اینکه در فصل گذشته در عرض 15 روز دو شکست مقابل فولاد در اهواز داشتند، گفت: «با برنامه به اهواز می رویم و می خواهیم یک بازی منطقی انجام دهیم. این بازی جنبه حیثیتی برای ما دارد و نمی خواهیم در آنجا بازنده باشیم.»

 

صادقیان در مورد اینکه تیم فولاد چند مهره خود را به خاطر مشکل سربازی و مصدومیت در اختیار ندارد، بیان داشت: «آنها به مشکلاتی برمی خورند ولی ما هم ماهینی را در اختیار نداریم. امیدوارم که تا روز بازی، مشکلات هر دو تیم حل شود. البته برای ما فرق نمی کند که فولاد با چه نفراتی مقابل ما قرار گیرد. زیرا ما به قدرت تیمی خود متکی هستیم.»

 

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه برخی روزنامه ها نوشته بودندکه انتخاب تیموریان به این خاطر بوده که در صورت انتخاب صادقیان کی روش زیر سوال می رفته است، خاطرنشان کرد: «من در مورد نحوه انتخاب هم نظری ندارم و به نظرم این حرف ها حاشیه است، اما حرکتی که آندرانیک تیموریان دست مرا گرفت و بالای سن برد، بسیار شایسته بود و این کار از یک فوتبالیست بزرگ و با اخلاق برمی آید. برای او و تیم استقلال آرزوی موفقیت دارم.»

 

وی در خصوص انتخاب محمد عباس زاده به عنوان پدیده لیگ سیزدهم هم اشاره کرد: «محمد پسر خیلی خوبی است و مستعد گلزنی است. به خودش هم بابت این انتخاب تبریک گفتم. امیدوارم این عنوان و عناوینی شبیه آن فریبش ندهد. او آینده بسیار روشنی پیش رو دارد.»

 

صادقیان در مورد اینکه چند مهره باتجربه از پرسپولیس جدا شده اند و این تیم نسبت به فصل گذشته جوان تر شده است، اظهار داشت: «عده ای می گویند بازیکنان باتجربه از ما جدا شده اند و ما در طول فصل به خاطر نداشتن بازیکنان باتجربه دچار مشکل خواهیم شد. به نظر من این اصلا درست نیست. قبول دارم که جوان تر شده ایم، اما هنوز بازیکنان با تجربه ای کنارمان هستند که نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد. ان شاءالله به کمک همه بچه ها فصل موفقی را پشت سر خواهیم گذاشت.»

 

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد رفاقت علی دایی با دایی با بازیکنان تیم گفت: «دایی به غیر از آن که سرمربی ماست، با کل بچه ها نیز دوست است. او فصل گذشته عباس زاده را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و او را پدیده لیگ کرد. امسال هم بازیکنان خوبی مثل احمد نورالهی و مهدی طارمی را از لیگ یک به تیم آورده که واقعا فوتبالیست های خوبی هستند. طارمی که فوق العاده است. دایی چون خودش یک فوروارد بوده، تبحر خاصی در شناخت مهاجمان دارد. به نظر طارمی می تواند امسال پدیده لیگ شود. بازیکن بسیار محبوبی است و در زمین کار خودش را به نحو احسن انجام می دهد.»

 

وی خاطرنشان کرد: «من چون خودم در سن پایین خوب کار می کردم و به من فرصت بازی داده نمی شد، خیلی عذاب کشیدم که تا اینجا رسیدم. دوست دارم بازیکنانی مثل طارمی زود رشد کنند و به حق شان برسند. بازیکنان جوانی مثل او می توانند آینده پرسپولیس و تیم ملی را تضمین کنند.»

 

صادقیان در مورد رقبای اصلی پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: «استقلال، سپاهان، نفت تهران، فولاد و تراکتورسازی در این چند ساله نشان داده اند که تیم های مستعدی برای ایستادن در رتبه های بالای جدول هستند، اما الان صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است و نباید به این زود قضاوت کرد.»

 

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس امسال بعد از چهار سال موفق شده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، گفت: «قطعا جام باشگاه های آسیا نیازمند آن است که خیلی حرفه ای تر از بازی های لیگ و جام حذفی بازی کنی، چون تیم های بین المللی و پرقدرت در آن حضور دارند و پرسپولیس با تمام قدرت در آن حضور می یابد و بازی های درخشانی ارائه می دهد.»

 

وی در مورد اینکه دربی در هفته پایانی لیگ برگزار می شود و احتمال مساوی شدن این بازی بسیار کم است گفت: «الان اصلا زمان آن نیست که ما در مورد دربی صحبت کنیم. دربی های قبلی هم اگر مساوی شد، به خاطر حساسیت این بازی است. اما این را یقین دارم که هیچ دربی عمدی مساوی نشده و امکان این هم وجود دارد که نتیجه این بازی مساوی شود. حتی با وجود آنکه در هفته پایانی لیگ است.»

 

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد اینکه پیشنهاد خارج از کشور داشت و نرفت و اینکه دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد گفت: «فعلا که فکر و تمرکزم را معطوف به پرسپولیس کرده ام و در آینده هم هرچه قسمت باشد همان اتفاق می افتد. امسال هم پیشنهاد داشتم و به خاطر هواداران پرسپولیس در این تیم ماندم تا بهترین بازی هایم را برایشان انجام دهم.»

 

صادقیان در پایان در مورد اینکه امسال مراقب آن هست که مانند سال گذشته اسیر حواشی نشود، گفت: «پارسال تاثیر حواشی را با چشم های خود دیدم و در مواقعی در بدترین شرایط زندگی ام قرار گرفتم. اما امسال به خودم قول دادم که دیگر رفتار بچگانه ای را دادم و تا پایان فصل نیز اجازه نخواهم داد که حواشی فوتبال مانع پیشرفتم شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها