کد خبر: ۲۴۰۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۱ آبان ۱۳۹۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، به امکان مدیریت شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و افزود: به جز برخی از شبکه ها، می توانیم تمام ظرفیت شبکه های ماهواره ای را تبدیل به فرصت کنیم.

به گزارش 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی عصر شنبه در همایش توجیهی برنامه ای کارشناسان و روسای ادارات فرهنگی مراکز استانهای سازمان تبلیغات اسلامی در مجمتع شهید همت نوشهر افزود: مردم منطقه با الگو قرار دادن ایران اسلامی بیدار شدند.

وی اظهار داشت: سرعت تحولات سیاسی در ماه های اخیر بسیار زیاد بوده و جهان وضع عجیبی پیدا کرده که هر کدام از این رویدادها مانند وقایع بحرین و لیبی تا یک دهه جای تحلیل و بررسی دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، به امکان مدیریت شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و افزود: به جز برخی از شبکه ها، می توانیم تمام ظرفیت شبکه های ماهواره ای را تبدیل به فرصت کنیم.

خاموشی با اشاره به لزوم روزآمد بودن فعالیتهای فرهنگی با رخدادهای جهانی، افزود: امکانات و منابع سخت افزاری با وجود اهمیتی که دارد همه چیز محسوب نمی شود و عامل اصلی مدیریت صحیح فرهنگی است.

وی افزود: اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی دوباره بررسی و تکمیل شد و به تایید رهبر معظم انقلاب رسید و با توجه به ابلاغ آن در سال 87 سعی می کنیم در همه زمینه های لازم حضور موثری داشته باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این سازمان خواهان گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی مردمی و فراگیر شدن اخلاق اسلامی و افزایش حمایت عمومی از اهداف انقلاب اسلامی است.

خاموشی، برخورد هوشمندانه با پدیده های ضد فرهنگ دینی را نکته ای ظربف دانست و گفت: برای مثال مقابله با پدیده والنتاین که به نحو ناخوشایندی در حال گسترش بود سبب شد محصولی که در پاسخ به عروسکهای قرمز غربی ساخته بودیم به خود آمریکا نفوذ کند.



وی سازمان تبلیغات اسلامی را قرارگاه فرهنگی کشور معرفی کرد و گفت: این سازمان باید وظیفه مدیریت فرهنگی و تبلیغی انقلاب اسلامی را به خوبی ایفاء کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها