کد خبر: ۲۴۰۲۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
سرمربی بایرن شکست برابر رئال در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا را تلخ‌ترین شکست دوران مربیگری خود دانست. او می‌گوید از بارسلونا جدا شد؛ چرا که به خاطر خستگی دیگر نمی‌توانست ادامه بدهد.
پپ گوآردیولا در بارسلونا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جا گذاشت و با کسب جام‌های زیاد به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ این باشگاه انتخاب شد. بعد از جدایی پپ شایعه‌های زیادی درباره علت رفتنش به گوش رسید. بعضی معتقد بودند که گوآردیولا از سران آبی-اناری‌ها خواسته بود بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنند و این خواسته برآورده نشد تا مرد محبوب نوکمپ این تیم را به مقصد بایرن ترک کند.

گوآردیولا درباره علت جدایی خود از آبی - اناری‌ها صحبت کرد. او می‌گوید از این تیم جدا شد؛ چرا که احساس خستگی می‌کرد و دیگر نمی‌توانست به کار ادامه دهد. او گفت: بعضی می‌گویند از سران بارسلونا خواستم تا بازیکنان جدیدی را جذب کنند و چون نتوانستند خواسته من را برآورده کنند از این تیم جدا شدم. اصلا چنین سخنانی صحت ندارد. چنین خواسته‌ای از سران بارسلونا نداشتم. در اکتبر 2011 با رئیس باشگاه نشستی داشتم و به او گفتم که دیگر نمی‌خواهم ادامه بدهم. این تصمیمی بود که گرفته بودم و دیگر آن را تغییر ندادم.

سرمربی کنونی بایرن مونیخ ادامه داد: از بارسلونا جدا شدم؛ چرا که احساس خستگی مفرط داشتم. دیگر نمی‌توانستم ادامه بدهم. اصلا از باشگاه نخواستم که تغییراتی را در ترکیب اصلی دهد. این اصلا دلیل منطقی برای جدایی نیست.

گوآردیولا درباره این سوال که بدترین بازی دوران مربیگری او کدام بود، گفت: شکست در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا در فصل قبل برابر رئال بدترین و تلخ‌ترین شکست دوران مربیگری من بود. در آن بازی اشتباه‌های زیادی داشتم و به همین خاطر تیم بازی را واگذار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها