کد خبر: ۲۳۹۸۳۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،روز گذشته هواداران، اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس اعتراض زیادی به داوری مسابقه داشتند. البته قصد این مطلب توجیه اعتراضات آنها نیست اما باید دید اعتراض هواداران و کادر فنی پرسپولیس چه زمانی شروع شد؟

درست با شروع نیمه دوم که احمد صالحی اجازه حضور امید عالیشاه را به عنوان بازیکن تعویضی نداد تا پرسپولیس نیمه دوم مسابقه را ده نفره شروع کند. این اعتراضات زمانی شدت گرفت که صالحی در صورتی که هنوز داور چهارم مسابقه تابلو الکترونیکی تعویض را آماده نکرده بود سوت خود را به صدا درآورد و به داور چهارم مسابقه اشاره کرد که تعویض نفت تهران انجام شود. این تعویض هم دقایقی از وقت بازی را گرفت. حدود 3 دقیقه از زمان‌های تلف شده هم بازی از جریان خارج شد اما داور ترجیح داد این زمان‌ها را محاسبه نکند. البته این مسائل شاید خیلی پیش پا افتاده به نظر برسد اما وقتی با اعتراض مربیان و بازیکنان همراه می‌شود، از نظر روانی روی هواداران اثر می‌گذارد و آنها تنها راهی که برای اعتراض آموخته‌اند را خرج می‌کنند.

به احتمال فراوان اگر این بازی 30 دقیقه دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد پرسپولیس با این تاکتیک به گل نمی‌رسید، اما اینکه داور بتواند جو ورزشگاه و جریان بازی را کنترل کند، خواسته زیادی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها