کد خبر: ۲۳۹۷۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،تمرين امروز (شنبه) تيم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازي اين تيم براي ديدار هفته دوم ليگ چهاردهم برابر استقلال خوزستان از ساعت 18 و 30 دقيقه در زمين شماره دو آزادي آغاز شد.

*تمرين امروز آبي‌پوشان به دو قسمت تبديل شده بود و بازيکناني که در ديدار برابر راه‌آهن در ترکيب اصلي قرار داشتند تمرين سبکي انجام دادند و در بيشتر لحظات تمرين به بازي تنيس فوتبال مشغول شدند. ساير بازيکنان استقلال نيز زير نظر دستياران امير قلعه‌نويي به کارهاي تاکتيکي از جمله فوتبال درون تيمي پرداختند.

*امير قلعه‌نويي که صبح امروز به دعوت مالک باشگاه نساجي مازندران به قائمشهر سفر کرده بود، با 20 دقيقه تأخير و با لباس شخصي در تمرين تيمش شرکت کرد.

*اميد ابراهيمي و آندرانيک تيموريان غايبان تمرين امروز آبي‌پوشان بودند که ظاهرا تيموريان به دليل شرکت در مراسم برترين‌هاي ليگ برتر سيزدهم از کادرفني استقلال اجازه گرفته بود.

*کرار جاسم که در ديدار اول تيم استقلال برابر راه‌آهن موفق به گلزني شده بود، از روحيه بالايي در تمرين برخوردار بود و با بيشتر هم تيمي‌هايش از جمله ميلاد فخرالديني شوخي مي‌کرد.

*کامران صاحب‌پناه رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال به همراه منصور پورحيدري در تمرين امروز حضور پيدا کرد و همراه با ميرشاد ماجدي، سرپرست آبي‌پوشان از رختکن زمين شماره 2 آزادي بازديد کرد. قلعه‌نويي که متوجه حضور صاحب‌پناه در تمرين شده بود براي استقبال از او به سمتش رفت و دقايقي با رئيس هيئت مديره آبي‌پوشان صحبت کرد.

*پژمان نوري در تمرين امروز استقلال فرزندش را همراه خود آورده بود و بازيکنان استقلال در دقايقي مشغول بازي با فرزند او بودند.

*خسرو حيدري و آرش برهاني با چند دقيقه تأخير در تمرين استقلال حاضر شدند و برهاني هنگامي که خبرنگاران را ديد به شوخي گفت: «در خبرتان مي‌نويسيد که برهاني با تأخير به تمرين آمد».

*هواداران برخلاف روزهاي گذشته اجازه حضور در تمرين امروز را داشتند و حدود 40 نفر از اين تمرين استقبال کرده بودند.

*مصدوميت حنيف عمران‌زاده و اميرحسين صادقي سوژه اصلي صحبت‌هاي هواداران بود و آنها نگران مصدوميت و غيبت دو مدافع مياني خود بودند.

*درگذشت حسين معدني، مربي تيم ملي واليبال کشورمان و همچنين ناصر احمدپور، سردبير پيشين رسانه‌هاي ورزشي نيز سوژه صحبت بازيکنان استقلال بود که برخي از آنها از درگذشت مربي تيم ملي واليبال متعجب بودند.

*طبق برنامه قرار است آبي‌پوشان ساعت 11 صبح فردا (يکشنبه) در مجموعه انقلاب تمرين با وزنه انجام دهند و تمرين نوبت عصر اين تيم نيز براي استراحت بازيکنان تعطيل است.

به گزارش تسنيم، استقلال در هفته دوم مسابقات ليگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه آزادي ميزبان استقلال خوزستان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها