کد خبر: ۲۳۹۷۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،وريا غفوري در خصوص پيروزي سپاهان مقابل پيکان در هفته اول ليگ برتر گفت: بازي خوبي براي ما بود چرا که از همان ابتداي بازي مالکيت توپ و ميدان را در اختيار داشتيم و در دقيقه 20 هم به گل رسيديم چرا که هدف ما اين بود در همان دقايق ابتدايي به گل برسيم. در نيمه دوم هم يک گل ديگر زديم و بازي را برديم هر چند که موقعيت‌هايي داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد گلي که در اين بازي به ثمر رساند، ادامه داد: خوشبختانه با پاس خوب حسين پاپي موفق شدم براي تيمم گل بزنم چرا که در نقطه کور دفاعي تيم پيکان ايستاده بودم و موفق شدم دروازه تيم حريف را باز کنم.

غفوري در خصوص اينکه او گربه سياه رحمتي شده و معمولا به او گل مي‌زنند، اظهار داشت: نمي‌دانم گربه سياه شدم يا نه اما هميشه دوست دارم براي تيمم گل بزنم و اگر موقعيت گيرم بيايد حتما از آن استفاده مي‌کنم و برايم فرق نمي‌کند رحمتي دروازه‌بان باشد يا شخص ديگر.

بازيکن تيم فوتبال سپاهان در خصوص اظهارات کرانچار که از بازيکنان جديد سپاهان تمجيد کرده بود، تصريح کرد: همه بازيکنان به خصوص بازيکنان جديد در بازي ديروز خوب کار کردند و پريرا، خلعتبري و کرمي بازي فوق‌العاده‌اي انجام دادند و رسول نويدکيا پاس گل دوم را داد و من هم گل اول را زدم. خوشبختانه بازيکنان خوبي در تيم ما حضور دارند و تيم منسجمي هستيم و اگر بتوانيم همين روند را حفظ کنيم و تا آخر فصل خوب پيش برويم مي‌توانيم به مردم اصفهان قهرماني را تقديم کنيم.

غفوري در پايان در خصوص ديدار هفته آينده سپاهان مقابل گسترش فولاد تبريز خاطرنشان کرد: قطعا در تبريز کار ساده‌اي نداريم و بازي سختي پيش روي ما قرار دارد و بايد با تمرکز جلو برويم تا بتوانيم بهترين نتيجه را بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها