کد خبر: ۲۳۹۷۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم ملی می گوید آنها بازی سختی با ذوب آهن خواهند داشت.
جعفری:احمد آل نعمه، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبر آنلاین در خصوص پیروزی این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت:« بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم در اولین هفته مسابقات لیگ برتر، 3 امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم در هفته های پیش رو نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم،بازیکنان به آمادگی بیشتری دست یابند و بازیکنانی که دیرتر به تیم محلق شده اند به هماهنگی با تیم برسند.»

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عملکرد بازیکنان جوان تیمش هم حرف زد و گفت:«بازیکنان جوان تیم خدا را شکر در اولین بازی بسیار خوب کار کردند و این درک را داشتند که در چه تیمی بازی می کنند و تمام تلاش خود را برای موفقیت  تیم به کار گرفته بودند.»

وی در خصوص حضور هواداران این تیم در استادیوم هم گفت:«صد در صد باید حضور هواداران در استادیوم بهتر شود زیرا استادویم یادگار امام(ره) را به هواداران پرشور آن می شناسیم. از هوادارانی که به استادیوم آمدند تشکر میکنم، شاید تعدادی از هوادارانمان به مسافرت رفته بودند و نتوانستند در استادیوم حضور داشته باشند. امیدوارم دربازی مقابل ملوان که در هفته سوم لیگ برتر در تبریز برگزار خواهد شد به استادیوم بیایند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کرده و به بازیکنان دلگرمی بدهند.»

احمد آل نعمه درباره دیدار پیش روی تیمشان مقابل ذوب آهن اصفهان،گفت:«ذوب آهن تیم خوبی است،آنها امسال واقعا بازیکنان و کادر فنی خوبی را جذب کرده اند. سال گذشته با آقای گل محمدی کار کرده ام. این تیم خط هافبک قوی ای دارد و اگر هافبک هایشان را کنترل کنیم و ازضعف های این تیم استفاده کنیم، می توانیم امتیاز لازم را کسب کرده و با دست پر از اصفهان باز گردیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها