کد خبر: ۲۳۹۶۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
هافبک پرسپولیس گفت: «قول‌هایی مبنی بر حل مشکلات مالی از سوی مدیرعامل باشگاه داده شده است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، پیام صادقیان در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: «تمرینات بدنسازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و به آمادگی مطلوب دست پیدا کردیم. شرایط بدنی ما نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است و امیدواریم امسال بتوانیم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم، هر چند که کار بسیار سختی پیش رو داریم اما اوضاع نسبت به فصل گذشته تا شروع لیگ خوب بوده است.»

 

هافبک پرسپولیس در مورد عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: «با حضور چندین بازیکن جوان و با وجود جدایی بازیکنان جدا شده شرایط بسیار خوبی داریم. خود من نیز رقابت کردن با جوان تیم را دوست دارم. امسال فقط قصد دارم به تمرین کردن و عملکرد خوب در مسابقات فکر کنم. امیدوارم مانند فصل گذشته درگیر مسائل حاشیه ای نشوم.»

 

صادقیان در مورد مشکلات مالی پرسپولیس عنوان کرد: «تنها مشکلی که در حال حاضر مقداری ذهن بازیکنان را درگیر کرده مسائل مالی است. ما در این خصوص شرایط خوبی نداریم اما قول هایی مبنی بر حل شدن این مشکلات از سوی مدیرعامل باشگاه دریافت کردیم. امید داریم به زودی این مسئله نیز حل شده تا با خیال راحت به دنبال موفقیت تیم در سه جام پیش رو باشیم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها