به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه خبری آتی نیوز؛ در روزگار عجیب فوتبال ایران که هر اتفاق غیر ممکنی در آن ممکن میشود، شاهد یکی از عجیب ترین اتفاقاتی هستیم که در باشگاه استقلال افتاد و همچنان نیز استقلالیها با آن درگیر هستند.
در جائی که خروجی هر باشگاهی به روابط عمومی آن باز میگردد و امانتداری از یکسو، علاقه قلبی از سوی دیگر از ارکان اصلی انتخاب یک مدیر برای روابط عمومی یک باشگاه در کنار تخصص است، شاهد هستیم که باشگاه استقلال برای دومین سال پی در پی از یک مدیر روابط عمومی صد در صد پرسپولیسی بهره میبرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال که از روزنامه نگاران با سابقه و قدیمی کشور نیز محسوب می شود، در سالهای گذشته نیز به دلیل عشق و علاقه اش به تیم پرسپولیس در مطبوعات پرسپولیس نویس بوده که کمکم به دليل ابتلا به درد نان که درد خیلی از اقشار در این جامعه است تبدیل به یک استقلالی نویس در مطبوعات شد.