کد خبر: ۲۳۷۴۲۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۳۰ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،مهدی دغاغله درباره اردوی ترکیه اظهار داشت: «اردوی سنگینی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و تنها کسی که در این اردو ضرر کرد من بودم. متاسفانه مصدومیت اجازه نداد در اردوی ترکیه تمرینات سنگین خود را ادامه دهم و در بازی های تدارکاتی به میدان روم و همین مساله باعث شد از بقیه عقب بیفتم.»

وی ادامه داد: «مصدومیت، جزیی از فوتبال است و خوشبختانه شرایطم رو به بهبود است و اگر کادر پزشکی اجازه دهد به زودی پا به توپ خواهم شد. تلاشم این است به بازی هفته اول لیگ برسم.»

هافبک تازه وارد پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا می تواند جای محمدرضا خلعتبری را در این تیم پر کند یا نه، خاطرنشان کرد: «باور کنید از جدایی خلعتبری ناراحت شدم چون علاقه مند بودم با او در پرسپولیس رفاقت و رقابت کنم. خلعتبری بازیکن بزرگی است و حضورش در تیم می توانست بسیار مفید باشد. من هم برای کمک کردن به پرسپولیس به این تیم آمدم و نهایت تلاش خود را برای پر کردن جای خلعتبری انجام خواهم داد.»

دغاغله با اشاره به خداحافظی علی کریمی از فوتبال بیان داشت: «کریمی بدون شک از بهترین بازیکنان تاریخ آسیا بود و به نظرم می توانست حداقل دو، سه سال دیگر هم به میدان برود. خیلی دوست داشتم با کریمی همبازی شوم و این یکی از آرزوهایم بود که به آن نرسیدم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها