کد خبر: ۲۳۷۴۱۹
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۳۰ تير ۱۳۹۳

یک میلیارد باشگاه، بقیه با اسپانسر!

وقتی تیم ملی از رقابت‌های جام‌جهانی به تهران برگشت، یکی از بازیکنان تیم ملی که با پیشنهادهای زیادی از سوی تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس مواجه شد، آندرانیک تیموریان بود. این بازیکن آنقدر پیشنهادهای خوبی دریافت کرده بود که صراحتا به این موضوع اشاره داشت گزینه نخست او لژیونر شدن است و پس از آن در صورت عدم توافق با تیم‌های خارجی پیشنهادهای تیم‌های داخلی را بررسی می‌کند و البته باشگاه استقلال برای او اولویت دارد. اما درنهایت تیموریان پس از یک سفر 2 روزه که به قطر داشت به تهران برگشت و در حالی که گفته می‌شود با تیم‌های قطری به توافق نرسید قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد. اما این که چرا تیموریان ناگهان قید حضور در لیگ‌های قطری که پیشنهادهای خوبی هم از این تیم‌ها داشت زد، نکته‌ای است که قطعا پشت پرده‌های زیادی خواهد داشت.

آندو، پدر می‌شود!

تیموریان پس از تمدید قرارداد خود به این موضوع اشاره کرد که به علت یک مشکل شخصی تصمیم گرفت در تهران بماند. شنیده‌های ما از باشگاه استقلال حاکی از این موضوع است که هافبک ملی‌پوش آبی‌پوشان تا چند وقت دیگر پدر می‌شود و تصمیم گرفته در شرایط کنونی کنار خانواده‌اش باشد. تمام بازیکنان استقلال آندو را بازیکنی احساسی و با روحیات خاص خود می‌دانند و حالا گفته می‌شود همین احساسی بودن او سبب شده تا قید دریافت پول بیشتر را بزند و با استقلال تمدید کند.

تیموریان و تو شد؟!

طی روزهای گذشته شایعه شد رفتار آندو در بازی فصل پیش استقلال و الریان در قطر سبب شد تا جذب این بازیکن از سوی مسئولان قطری وتو شود. گفته می‌شود آندو پس از باز شدن دروازه الریان خوشحالی خاصی داشته که از نظر مسئولان قطری درست نبوده است و حالا گفته می‌شود که دلیل اصلی حضور نیافتن او در لیگ قطر پشیمان شدن تیم‌های خواهان او است.

رد پای توفیقی

در حالی که آندرانیک تیموریان قرارداد خود را تمدید کرده است، اما دیروز مصاحبه‌ای انجام داد و مسئولان باشگاه را تهدید کرد که اگر به توافقات خود عمل نکنند و امروز وعده‌ها عملی نشود ممکن است از استقلال جدا شود. در این خصوص علی نظری جویباری می‌گوید: قرار است بخشی از قرارداد آندو توسط اسپانسر پرداخت شود و طبق توافقات صورت گرفته این مبلغ از عهده پرداخت باشگاه خارج است و امیدواریم طی قول‌هایی که توفیقی داده امروز بخشی از پول قرارداد آندو به حساب او ریخته شود. یکی از تعهدات اسپانسر، پرداخت طلب فصل پیش آندو است که مبلغی در حدود 450 میلیون تومان است و مطمئن باشید این مبلغ امروز پرداخت می‌شود. از سوی دیگر گفته می‌شود که سوای مبلغی که در قرارداد آندو ذکر شده است، تیموریان یک میلیارد دیگر دریافت می‌کند که این مبلغ از تعهدات توفیقی به باشگاه استقلال است که حدود 2 میلیارد پول پرداخت می‌شود.

«کدی» که مسئولان استقلال دادند

در مصاحبه‌های مسئولان باشگاه استقلال کدی وجود دارد که شاید از دید خیلی‌ها دور مانده باشد. وقتی اعلام شد که رقم قرارداد تیموریان با استقلال حدود یک میلیارد است همه تعجب کردند که چطور آندو با این مبلغ تمدید کرده اما مسئولان استقلال در هیچ مصاحبه‌ای مدعی نشدند که قرارداد آندو یک میلیارد است بلکه اعلام کردند باشگاه استقلال این مبلغ را به تیموریان پرداخت می‌کند و ظاهرا بخشی دیگر از قرارداد این بازیکن از منبع متعهد شده از سوی پندار توفیقی تامین خواهد شد یعنی رقمی که به علاوه 450 میلیون طلب تیموریان حدود 1.5 میلیارد می‌شود.

به همین دلیل است که آندو در مصاحبه خود مدعی شد که از توفیقی می‌خواهم به تعهدات خود عمل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها