کد خبر: ۲۳۷۰۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۲۹ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حنيف عمران‌ زاده در خصوص آخرين شرايط خود بعد از مصدوميت اظهار داشت:متاسفانه در ديدار دوستانه استقلال در ترکيه در دقيقه 70 بازي دچار مصدوميت شدم. امروز از پايم عکس گرفتم و اين عکس براي دکتر نوروزي ارسال شد ولي باز هم از من خواست نزد دکتر رازي بروم و نظر نهايي را از او بپرسم.

به گزارش فارس، وي افزود: در نهايت تصميم بر آن شده که 6 هفته از ميادين دور باشم و فکر مي‌کنم از هفته چهارم ليگ بتوانم تمرين کنم هر چند باز هم پزشک تيم بايد در اين مورد اظهار نظر کند.

مدافع استقلال با ابراز ناراحتي از مصدوميتي که برايش اتفاق افتاده گفت: حتما خيري در اين اتفاق بوده، من خيلي ناراحت هستم ولي قسمت اينگونه شده است.وقتي با پدرم حرف مي زنم او هميشه مي‌گويد خيري در اين کار است ولي خودم از اين جهت ناراحتم که اين همه تمرين کردم و صبح‌ها در سالن وزنه و مجموعه گلف زير آفتاب خيلي زحمت کشيدم که با انگيزه پا به مسابقات بگذارم.

وي در ادامه تاکيد کرد: از همه هواداران استقلال مي‌خواهم من را دعا کنند که زودتر برگردم چون براي يک فوتباليست خيلي سخت است که در ابتداي ليگ دچار آسيب ديدگي شود. جا دارد از دکتر نوروزي،ستوده و خانم محمدي هم تشکر کنم که در اين چند روز برايم زحمت کشيدند، نوروزي با وجود اينکه در آمريکا براي کار تحصيلي خود حضور دارد روزي دو بار با من تماس مي‌گيرد و نحوه کار کردن و تمريناتم را جويا مي‌شود.

عمران‌زاده افزود: به هواداران استقلال قول مي‌دهم وقتي برگردم غيبت‌هايم را جبران کنم و طوري بر مي‌گردم که همه از من راضي باشند.

وي در خصوص خبر خداحافظي علي کريمي نيز گفت:از شنيدن اين خبر خيلي ناراحت شدم ولي خوبي اين خداحافظي اين بود که کريمي در اوج از فوتبال رفت.او هميشه در ياد و خاطره‌ها مي ماند و من اميدوارم در تمام مراحل زندگي اش موفق باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها