کد خبر: ۲۳۶۹۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۹ تير ۱۳۹۳
دروازه بان سابق استقلال که دوستی صمیمانه و دیرینه‌ای با سیدجلال دارد در تماس تلفنی از او خواسته اگر با پرسپولیس به توافق نرسد به پیکان برود

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، مذاکرات سیدجلال حسینی با مسئولان باشگاه پرسپولیس به بن‌بست خورده و توافقی میان طرفین حاصل نشده. این بهترین فرصت برای تیم‌هایی است که خواهان جذب این مدافع ملی‌پوش هستند.

 

با اینکه صحبت از پیشنهاد نجومی الاهلی و توافق سیدجلال با مسئولان این باشگاه قطری است اما شنیده می‌شود در ایران هم هستند تیم‌هایی که همچنان برای جذب این مدافع قلدر و باتجربه امیدوارند.

 

پیکان از جمله این تیم‌ها است که برای مرکز خط دفاعی و انتخاب زوج محمد نصرتی دست روی سیدجلال حسینی گذاشته است.

 

گویا مهدی رحمتی که دوستی صمیمانه و دیرینه‌ای با سیدجلال دارد در تماس تلفنی از او خواسته اگر با پرسپولیس به توافق نرسد به پیکان برود و بازی در این تیم تهرانی را تجربه کند.

 

سیدجلال هم در مصاحبه‌های خود در روزهای اخیر، کدهایی داده که چند تیم لیگ برتری او را می‌خواهند و البته این را هم گفته که به تیمی می‌رود که رقیب پرسپولیس نباشد. پیکان همین تیم است که به سیدجلال پیشنهاد داده و با توجه به هزینه‌هایی که این فصل انجام داده، هیچ بعید نیست که بتواند این مدافع ملی‌پوش را جذب کند.

 

نکته جالب اما جذب هر 7 سهمیه لیگ برتری توسط پیکان است. به همین دلیل دیگر جایی برای جذب سیدجلال باقی نمی‌ماند جز اینکه مسئولان این تیم، نام یک بازیکن را از لیست خارج کنند.

 

بازیکنی که یک مدافع است و آرمان قاسمی نام دارد. او فصل گذشته در راه‌آهن شاگرد ابراهیم‌زاده بود و این فصل هم همراه او به پیکان رفت اما اگر حضور سیدجلال حسینی در این تیم قطعی شود، آرمان قاسمی از لیست خارج خواهد شد تا یک مدافع ملی‌پوش جایش را بگیرد.

 

سیدجلال هنوز پاسخی به پیشنهاد پیکان نداده اما هیچ بعید نیست اگر حضور او در قطر منتفی شود برای یک فصل پیراهن پیکان را بپوشد و پس از مدت‌ها دوباره هم‌تیمی مهدی رحمتی شود. موضوعی که هم رحمتی به آن علاقه‌مند است و هم سیدجلال حسینی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها