کد خبر: ۲۳۶۷۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۸ تير ۱۳۹۳
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری اردوی ۱۰ روزه (شنبه) به تهران بر‌می‌گردد.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از اردوی 10 روزه در کمپ گرین پارک استانبول فردا شب (شنبه) با پرواز اختصاصی به تهران بازمی‌گردد. سرخپوشان در این مدت سه بازی دوستانه برگزار کردند که هر سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

 

* پس از بازی دوستانه امروز پرسپولیس با تیم دینامیک گرجستان، اعضای کاروان پرسولیس به دعوت یکی از دوستان علی دایی به خارج از شهر استانبول می‌روند و شام را میهمان دوست دایی هستند. پرسپولیسی‌ها شب گذشته در مراسم احیا در هتل خود شرکت کردند و به سوگواری شهادت امام علی علیه السلام پرداختند.

 

دایی از تمام بازیکنان بابت تمرینات فشرده 10 روز گذشته و برگزاری مطلوب سه بازی تدارکاتی تقدیر و تشکر کرد و به آنها اعلام کرد که باید خود را برای یک فصل بسیار سخت آماده کنند. با اجازه سرمربی پرسپولیس بازیکنان این تیم فردا (شنبه) بعد از ظهر می‌توانند برای خرید و گردش به شهر استانبول سفر کنند.

 

* یک بازیکن ایرانی انگلیسی دو رگه، به نام سام شعبانی در تمرینات امروز سرخپوشان شرکت کرد. او بازی خوبی مقابل تیم گرجستانی انجام داد و یک پاس گل هم داد. قرار است پس از گفتگو با دایی و در صورتی که کادر فنی صلاح بداند او قرمزپوش شود اما فعلاً در این باره دایی تصمیمی نگرفته است.

 

* از چند روز پیش یک هافبک دفاعی برزیلی به نام لئوناردو، توسط نیلسون به كادر فنی پرسپولیس معرفی شده و در تمرینات سرخپوشان در اردوی ترکیه حضور پیدا کرد تا در صورت تأیید عملکردش از سوی کادرفنی پرسپولیس به این تیم بپیوندد. اما ظاهرا لئوناردو پس از چند روز نتوانسته نظر مثبت دایی را جلب کند و بعد از پایان اردوی پرسپولیس به کشورش برمی‌گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها