کد خبر: ۲۳۶۶۷۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۲۶ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، آندرانیک تیموریان پس از تمدید قرارداد با استقلال عنوان کرد: پس از جلسه ای که با مسولان استقلال داشتم ماندنی شدم. خوشحالم در استقلال می مانم.تیم خوبی بستیم و در هر دو جام مدعی هستیم.امیدوارم بازی های خوبی را انجام بدهیم.

وی درباره مدت قراردادش با استقلال گفت: این قرارداد دو ساله است.

هافبک استقلال درباره اینکه آیا سقف قرارداد را رعایت کرده است اظهار داشت:

    صد در صد. سقف قرارداد را رعایت کردیم. در این باره آقای نظری توضیحات لازم را می دهند.

وی تاکید کرد: قبلا هم گفتم اگر در ایران باشم فقط در استقلال بازی می کنم.حق طبیعی ام است که تیمم را انتخاب کنم و به همین دلیل استقلال را برگزیدم. پیشنهادات خیلی خوبی داشت اما در ایران دوست داشتم فقط برای استقلال بازی کنم. هیچ فوتبالیستی از پول بدش نمی‌آید و دوست دارد بهترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران را ببندد اما این بار مسئله پول در میان نبود و به شخصه دوست داشتم در استقلال بازی کنم.باتوجه به بازی های سختی که در جام جهانی داشتیم می خواستم در ایران بمانم.

وی درباره سقف قرارداد گفت: این تصمیم وزارت ورزش بود.فکر می کنم این سقف فقط در استقلال و پرسپولیس رعایت می شود.

تیموریان تاکید کرد: امسال ما مدعی قهرمانی هستیم.مطمئن باشید که بهترین بازی ها را برای استقلال انجام می دهیم.

وی درباره برگزاری بازی دربی در هفته آخر گفت: هیچ بازی تشریفاتی نیست. قرعه‌کشی دست من نیست. یکبار دربی در هفته هفتم برگزار شد، یکبار در هفته هشتم و حالا در هفته پایانی قرار است این بازی برگزار شود. قرعه کشی شده است و در ایران همه مسابقات حساس اند. در 30 سال گذشته فکر نمی‌کنم هیچ دربی تشریفاتی شده باشد. ایرانی‌ها احساسی هستند و از این صحبت‌ها زیاد می‌کنند. دربی هیچ‌وقت دوستانه برگزار نشده و نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها