کد خبر: ۲۳۶۴۲۶
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۲۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، در فوتبال ما، یک حکومت وجود دارد به نام حکومت بوقچی‌ها و آنها هر کاری که دل‌شان بخواهد انجام می‌دهند‌؛ ایجاد تنش و درگیری در ورزشگاه‌ها، شعار دادن در حمایت یا علیه یک مربی، سعی در برکناری مدیران و مربیان، توهین به رسانه‌ها و خبرنگاران، جابه‌جایی بازیکن و البته همراهی تیم‌ملی! آنها یک حکومت خودکامه به راه انداخته‌اند و تقریباً هیچ‌کس جلودارشان نیست. جالب‌تر اینکه بیمه می‌شوند و روی چشم برخی مدیران شهرت‌طلب فوتبال‌مان قرار دارند اما موضوع شکایت مانوئل ژوزه از باشگاه پرسپولیس، چیزی نیست که به راحتی قابل حل باشد. ژوزه، سرمربی نیم‌فصل اول لیگ دوازدهم، از پرسپولیس بابت اخراج یک‌باره، به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان شکایت کرده است.

در گام ابتدایی، پرسپولیسی‌ها نیز از ژوزه شکایت کردند با این عنوان که مربی پرتغالی قبل از مشخص شدن تکلیفش، از ایران به پرتغال سفر کرد و تا پیش از این سفر، باشگاه اقدامی بابت اخراج ژوزه انجام نداده بود ولی مربی پرتغالی، زرنگ‌تر از این حرف‌ها بود‌؛ او یک فیلم به عنوان مدرک اصلی شکایتش به فیفا ارائه داده که در آن مشخص می‌شود قبل از دیدار مقابل ملوان بندرانزلی در جام‌حذفی قصد حضور در اردوی تیمش را داشت ولی بوقچی‌های نزدیک به باشگاه از حضور این مربی در هتل محل اقامت تیم جلوگیری کردند. شاید این موضوع، دستوری بوده که از مقام‌های بالاتر در باشگاه به بوقچی‌ها داده شد ولی به‌هر‌حال فیلمی که ژوزه در اختیار فیفا قرار داده، می‌تواند پرونده را به ضرر پرسپولیس تغییر دهد.

البته هنوز چیزی مشخص نیست ولی طبق ادعای مسئولان کنونی باشگاه، اگر مانوئل در این پرونده برنده شود، پرسپولیس باید چیزی در حدود 7 میلیارد تومان به همراه جریمه دیرکرد را به او برگرداند که این اتفاق، بدترین حادثه انضباطی برای سرخپوشان تلقی می‌شود. روز گذشته از زبان یکی از مسئولان نزدیک به باشگاه شنیدیم: «اگر بوقچی‌ها در آن روز، از ورود مانوئل به هتل جلوگیری نمی‌کردند و اجازه می‌دادند این مربی ناکام وارد هتل شود، مشکل حل می‌شد و در لابی هتل، مسئولان باشگاه سرخپوش می‌توانستند مانوئل را راضی به جدایی توافقی کنند ولی حالا هر اتفاقی که رخ دهد، تقصیر بوقچی‌هاست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها