کد خبر: ۲۳۶۳۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۵ تير ۱۳۹۳
مدافع برزيلي بارسلونا عنوان کرد: دوست دارد در اين تيم بماند.

 

به گزارش پایگاه 598، دني آلوس، مدافع برزيلي بارسلونا عنوان کرد براي مشخص شدن شرايطش در اين تيم با لوئيس انريکه، سرمربي اين تيم صحبت خواهد کرد.

به نقل از ايسنا، دني آلوس 31 ساله درباره شرايطش در تيم بارسلونا گفت: از ماندن در بارسلونا راضي‌ام. دوست دارم که فصل آينده نيز در اين تيم بمانم. ما فصل گذشته نتوانستيم به عنوان مهمي برسيم و به همين خاطر انگيزه داريم که در اين فصل جبران کنيم و دوباره بارسلونا را به قهرماني برسانيم. براي همين مي‌خواهم در اين تيم بمانم، اما بايد با لوئيس انريکه درباره شرايطم صحبت کنم.

دني آلوس در سال 2008 از تيم سويا به بارسلونا پيوست و در اين تيم به شانزده قهرماني دست يافت. او در بازي‌هاي نخست برزيل در جام جهاني 2014 برزيل به ميدان رفت، اما در دو بازي آخر توسط اسکولاري نيمکت نشين شد.

آلوس درباره جام بيستم گفت: جام براي ما به بدترين شکل ممکن به پايان رسيد، اصلا انتظار نداشتيم که به اين شکل در پايان جام عمل کنيم. زندگي همين است. دوست داريم که مردم برزيل فکر کنند که ما با تمام وجود در جام بازي کرديم. اکنون ما اين جام را پشت سر گذاشته‌ايم و مي‌خواهم با قدرت در تيم باشگاهي‌ام فعاليت کنم.

آلوس در پايان درباره محروميت سنگين لوئيس سوآرس هم تيمي جديدش گفت: فکر مي‌کنم اتفاق‌هاي ديگري نيز بوده که فيفا مي توانست وارد آن شود، اما اين کار را نکرد. براي من محروميت لوئيس سوآرس کمي عجيب بود، اما خوشحالم که چنين بازيکني را در تيم‌مان داريم.

تمرينات پيش فصل بارسلونا با حضور لوئيس انريکه از چند روز پيش آغاز شده است. اين تيم فصل گذشته با خراردو مارتينو در هر سه جام ناکام بود، اما اميدوار است اين فصل بتواند با هدايت انريکه مجددا به قهرماني برسد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها