کد خبر: ۲۳۵۹۶۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۲۳ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،تیم‌ملی در آستانه تغییرات جدید است. نفرات که بعید به نظر می‌رسد اما در کادر اجرایی ایران، تغییرات گسترده‌ای صورت می‌گیرد. کسانی می‌روند و در مقابل عده‌ای می‌آیند. در این بین، مهمترین پست‌ها هم دچار تغییر خواهند شد. این پیش‌بینی همه از آینده تیم‌ملی است اما در این بین، همه می‌گویند دوست دارند در تیم‌ملی بمانند و به کارشان ادامه بدهند اما این چه دلیلی دارد؟ نگاهی به میزان پاداش‌هایی که کادر اجرایی تیم‌ملی قبل و در طول جام‌جهانی‌ دریافت کرده، به خوبی پاسخ این سؤال را می‌دهد.

تیم‌ملی پس از برد مقابل قطر در مقدماتی جام‌جهانی‌ 12 هزار دلار پاداش گرفت که این مبلغ در کنار بازیکنان به کی روش، دو دستیار او و همین‌طور سرپرست فدراسیون رسید. سایر مسئولان از جمله مدیر رسانه‌ای، مدیر داخلی تیم و… هم درصدی از این پاداش را دریافت کردند.
پاداش برد مقابل لبنان هم 12 هزار دلار بود که به همان شکل تقسیم شد.

از نفری 20 میلیون تا مجوز واردات خودرو

پس از بازی با کره‌جنوبی و صعود به جام‌جهانی‌ علاوه بر این 12 هزار دلار، وزارت ورزش هم نفری 20 میلیون تومان پاداش داد. همچنین دولت علاوه بر 50 میلیون پاداش نقدی، به بازیکنان تیم‌ملی، کارلوس کی روش، کفاشیان و نبی مجوز وارد کردن یک خودروی 3500 cc را داد. پاداشی که باعث قهر و دلخوری شدید دستیاران کی روش از جمله نمازی، گاسپار و سیموئز شد. تا الان پاداشی که به بعضی‌ها رسیده، نزدیک به 7 میلیون تومان است. سه بازی 12 هزار دلاری که با دلار 3000 هزار تومانی(البته آن زمان دلار نزدیک به 3500 تومان بود) می‌شود حدود 108 میلیون تومان. با 20 میلیون وزارت ورزش و 50 میلیون دولت، رقم به 178 میلیون می‌رسد. مجوز خودرو را هم فراموش نکنید. خودرویی که هزینه‌‌اش برای وارد کردن نهایتِ نهایت به 400 میلیون تومان می‌رسد اما قیمت فروشش، یک میلیارد تومان است.

در ادامه بازیکنان و اعضای کادرفنی ایران از جمله کی روش، دو دستیارش و همین‌طور سرپرست تیم‌ملی بابت سه بازی در اتریش، بازی‌های دوستانه آفریقای‌جنوبی و بعد برزیل 2 هزار دلار دریافت کردند. هر مسابقه 2 هزار دلار. آنها روزانه هم 100 دلار به عنوان پول توجیبی دریافت می‌کردند. البته در تیم‌های ملی دیگر رقم‌ها بالاتر است و طبیعی است که فدراسیون این پول را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کند اما حرف از افرادی است که می‌گویند برای رضای خدا در تیم‌ملی کار می‌کنند و…

پاداش‌ها در برزیل هم خوب است. بعد از بازی نیجریه 3 هزار دلار به بازیکنان رسید اما اعضای کادرفنی 6 هزار دلار گرفتند. مربیان که واقعاً حق‌شان است. با کار شبانه‌روزی، تیمی را به زمین فرستاده‌اند که… اما این پاداش 6 هزار دلاری به دیگران هم می‌رسد! پول تو‌جیبی‌های 100 دلاری هم که پابرجاست.

به این پاداش‌ها که همه در عرض یک سال گذشته پرداخت شده، پاداش برد مقابل تایلند، لبنان و کویت را هم اضافه کنید. پاداش‌های 2 هزار دلاری که بعضی‌ها گرفتند و هنوز می‌گویند برای پول به تیم‌ملی نرفته‌اند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها