کد خبر: ۲۳۵۸۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۳ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: امسال 3-4 بازيکن ستاره به فوتبال ايران معرفي مي‌کنيم که 10 سال در فوتبال بدرخشند.
عليرضا منصوريان در خصوص ديدارهاي تدارکاتي نفت تهران تا شروع ليگ برتر گفت: ما دو بازي دوستانه ديگر در برنامه آماده‌سازيمان داريم و طبق برنامه در روزهاي 34 و چهلم بدنسازي بازي‌هاي تدارکاتي سوم و چهارممان را مقابل صباي قم و ملوان بندرانزلي انجام خواهيم داد و بعد از آن دو روز بازيکنان استراحت مي‌کنند و از 4 مرداد تمرينات ما فقط بعدازظهر انجام مي‌شود و منتظر مي‌مانيم تا ببينيم اولين بازيمان در ليگ برتر نهم يا دهم مرداد برگزار خواهد شد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در بازي مقابل صبا و ملوان قصد داريم به ترکيب اصلي تيم برسيم تا تيم خوبي را وارد مسابقات ليگ برتر کنيم.

سرمربي نفت تهران با بيان اينکه از شرايط اين تيم راضي است خاطرنشان کرد: من از عملکرد بچه‌ها راضي هستم چراکه با جديت تمرين مي‌کنند و امسال قطعا 3-4 بازيکن ستاره به فوتبال ايران معرفي مي‌کنيم که ده سال در سطح اول فوتبال ايران بدرخشند. خوشبختانه تيم هم شرايط خوبي دارد و اگر يک مدافع و يک مهاجم ديگر جذب کنيم تقريبا تيم ما کامل مي‌شود.

منصوريان درباره اينکه گفته مي‌شود اگر پادواني مدافع برزيلي فصل گذشته فولاد خوزستان قصد پيوستن به نفت تهران را دارد بايد تست فني بدهد خاطرنشان کرد: وقتي بازيکني مدنظر ماست و در ليگ برتر هم بازي کرده از او تست فني نمي‌گيريم و فقط تست پزشکي از اين گونه بازيکنان خواهيم گرفت چراکه ما قطعا بازيکنان را با شناخت انتخاب مي‌کنيم و وقتي بازيکني به نفت تهران در هر رده‌اي بخواهد وارد شود فقط تست پزشکي انجام خواهد داد چراکه کسي که به نفت تهران ملحق مي‌شود قطعا از نظر فني تاييد شده است.

وي افزود: درباره ويکروم هم همين گونه بود و وقتي او را جذب کرديم فقط از اين بازيکن تست پزشکي گرفتيم چراکه اين بازيکنان در کشور خودمان بازي کردند و قطعا آنها را مي‌شناسيم نياز به تست فني ندارند. بايد بگويم که اگر شرايط براي جذب پادواني محيا باشد او تست فني نخواهد داد و فقط اين بازيکن برزيلي در تست‌هاي پزشکي باشگاه شرکت خواهد کرد.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در پايان اظهار داشت: تا پيش از شروع ليگ بايد از اعضاي کادر فني،‌کادر پزشکي، ماساژور و تدارکات تيم تشکر کنم که همگي همدل در کنار هم هستيم و آماده موفقيت در ليگ برتر خواهيم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها