کد خبر: ۲۳۵۷۹۹
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۲۲ تير ۱۳۹۳
سرمربی تراکتورسازی گفت: «به روزهای پایانی نقل‌وانتقالات رسیده‌ایم در حالی‌ که قرار بود ۵ ملی‌پوش جذب شوند اما هیچ‌کدام از ملی‌پوشان جذب تیم نشده‌اند.»
تراکتورسازی در سال‌های اخیر و بعد از بازگشتش به لیگ برتر همواره خودش را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر و جام‌حذفی معرفی کرده است. آنها ‌سال گذشته با حضور بازیکنان بزرگی مثل انصاری‌فرد، کریمی، دقیقی، کاظمیان و... توانستند جام‌حذفی را بالای سر ببرند. با این وجود توقع هواداران متعصب تبریزی آن‌قدر بالا رفته که ‌سال گذشته نیز از تیمشان راضی نبودند. امسال اما شرایط متفاوت است و با حضور رسول خطیبی هواداران به خواسته خود رسیده‌اند، اگر چه خیلی از بازیکنان مطرح این تیم جدا شدند و جایگزینی هم برای آنها معرفی نشده است.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی که مدتی است به دلیل عدم‌یارگیری مناسب شایعه استعفایش هم شنیده می‌شود، سکوتش را پس از چند هفته شکست.

 

* بیش از یک هفته است اردوی تیمتان را در ترکیه برپا کردید، از وضع راضی هستید؟

- الحمدلله، وضع نفراتی که در اردو حضور دارند، خوب است. از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفتم، این اردو را پیش‌بینی کرده بودم اما فکر می‌کردم با بازیکنان بهتر و بیشتری راهی این اردو شویم. سعی کردیم به نفرات موجود فشار زیادی بیاوریم تا در آستانه لیگ کاملا آماده شوند و از تمام بازیکنانم نیز بابت انگیزه بالایشان تشکر می‌کنم.

 

* با این‌که فقط ۴ روز تا پایان زمان نقل‌وانتقالات باقی مانده، به نظر می‌رسد تراکتورسازی عملکرد خوبی نداشته است؟

- وظیفه من به‌عنوان سرمربی تیم این است که لیست بازیکنان را بدهم. تا به حال هم ۲ بار لیست بازیکنان را داده‌ام و الان هم نظمی، مدیرعامل باشگاه به ترکیه آمده تا لیست سوم را از من بگیرد. هیچ‌کدام از نفراتی که من در این ۳ لیست داشتم، جذب نشده‌اند. اصلا مگر وظیفه من است که با بازیکنان مذاکره کنم؟

 

* با توجه به این شرایط و انتظار بالای هواداران تبریزی به مشکل برنمی‌خورید؟

- دوست ندارم کسی از سوی هواداران صحبت کند. آنها خودشان هر چه بخواهند مستقیما به باشگاه منتقل می‌کنند. به هواداران همین جا اعلام می‌کنم که اگر در ۲، ۳ روز آینده بازیکنان مدنظر من جذب نشوند، هیچ انتظاری از این تیم نداشته باشند و من هم هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کنم. ۸ روز است که ما در ترکیه هستیم اما یک بازیکن در این مدت جذب نشده است. به روزهای پایانی نقل‌وانتقالات رسیده‌ایم در حالی‌ که قرار بود ۵ ملی‌پوش جذب شوند اما هیچ‌کدام از ملی‌پوشان جذب تیم نشده‌اند. 

 

* مشکل مدیرعامل باشگاه برای جذب بازیکنان چیست؟

- این چیزها دیگر ربطی به من ندارد که آقایان چه مشکلی دارند. من از همان روز نخست لیست بازیکنان مدنظرم را دادم اما نه قرارداد بازیکنان فصل قبل تمدید شد و نه این‌که بازیکن جدیدی جذب کردیم. هر زمانی هم که مدیر باشگاه با بازیکنی مذاکره کرده، بی‌نتیجه بوده و نتوانسته با او قرارداد امضا کند. با این وضع اگر در ۲، ۳ روز آینده تیم مدیریتی باشگاه به خودشان نیایند، کارمان بسیار سخت خواهد بود.

 

* در روزهای اخیر شایعاتی در رابطه با استعفای شما نیز به گوش می‌رسید.

- چنین مسائلی صحت ندارد و این صحبت‌ها را کسانی مطرح می‌کنند که دوست دارند تراکتورسازی و من زمین بخوریم. درست است که من از وضع باشگاه در نقل‌وانتقالات انتقاد می‌کنم اما دلیلی ندارد که این‌قدر زود استعفا بدهم و از زیر مسئولیت شانه خالی کنم. اصلا دوست ندارم در مورد استعفا صحبت کنم زیرا من قید چند تیم دیگر را زدم و به تراکتورسازی آمدم. حتی اگر مسئولان تبریزی یکی، دو روز دیرتر با من صحبت کرده بودند، شاید با یک تیم تهرانی قرارداد می‌بستم. دلیل سکوتم در هفته‌های اخیر فقط برای این بوده که حاشیه‌ای وارد تیم نشود اما الان دیگر می‌بینم که نمی‌توانیم با این روند در لیگ موفق باشیم و امیدوارم طی روزهای آینده مشکلات حل شود.

 

* تراکتورسازی این فصل در لیگ قهرمانان نیز باید شرکت کند، با این اوصاف نباید امیدی به کسب نتیجه‌ای خوب داشته باشیم؟

- حرف من نیز همین است که این تیم باید آسیایی بسته شود اما متاسفانه ما چند بازیکن کلیدی فصل گذشته‌مان را هم از دست داده‌ایم و بازیکن جدیدی هم نداریم که جایگزینشان کنیم. گفتم که با این روند مردم نباید هیچ انتظاری از ما داشته باشند.

روزنامه شهروند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها