کد خبر: ۲۳۵۷۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۲ تير ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند اصفهان گفت: تيم‌هايي که بازيکنان ما را مي‌خواهند بايد با باشگاه مذاکره کنند نه خود بازيکن، ضمن اينکه تمام بازيکنان ما قرارداد دارند.

به گزارش پایگاه 598،علي طاهري  در مورد اينکه گفته مي‌شود برخي بازيکنان اين تيم از بلاتکليفي باشگاه ناراحتند و اعلام کرده‌اند از ديگر تيم‌ها پيشنهاد دارند، اظهار داشت: هر بازيکني که بخواهد از تيم برود، بايد از سوي تيم مقابل با باشگاه مکاتبه شود. تيم‌هايي که بازيکنان ما را مي‌خواهند بايد با باشگاه مذاکره کنند نه خود بازيکن. ضمن اينکه تمام بازيکنان ما قرارداد دارند.

به گزارش فارس، وي با تاکيد بر اينکه هيچ‌گونه بلاتکليفي در تيم فوتسال گيتي‌پسند وجود ندارد، تصريح کرد: با توجه به اينکه نزديک به دو ماه به آغاز ليگ برتر باقي مانده، کسي نگران گيتي‌پسند و زماني که داريم از دست مي‌دهيم نباشد. ما تازه به فوتسال نيامده‌ايم و کارمان را بلد هستيم. هر وقت که صلاح باشد سرمربي‌مان را انتخاب مي‌کنيم و با بازيکن‌مان قرارداد مي‌بنديم.

مديرعامل گيتي‌پسند ادامه داد: دو سال نيست که وارد اين ورزش شده‌ايم! اسکلت تيم‌مان مشخص است و هيچ مشکلي وجود ندارد. عجله‌‌اي هم نداريم.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها