کد خبر: ۲۳۵۷۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۲ تير ۱۳۹۳
هافبک طراح استقلال با بيان اينکه تيمش تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذارد، مي‌گويد با برطرف شدن مصدوميتش به دنبال جبران اتفاقات فصل قبل است.

 

به گزارش پایگاه 598،احمد جمشيديان درباره اردوي ترکيه و وضعيت استقلال گفت: درحال حاضر تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذاريم و بعد از بازي‌اي که با بورسيا اسپور داشتيم، آماده ديدار بعدي مي‌شويم. فضاي با نشاط و خوبي بين بازيکنان حاکم است و همه مي‌خواهند با تمرينات خوبي که پشت سر مي‌گذارند، کادرفني را مجاب کنند تا در ترکيب اصلي قرار بگيرند. انگيزه بازيکنان استقلال براي تمرينات بالاست و اين شرايطي است که مي‌تواند در فصل آينده به تيم کمک زيادي کند.

به نقل از ايسنا، او درباره بازي با بورسيااسپور اظهار کرد: ما در شرايط بدنسازي قرار داريم و حريفمان تيم بسيار خوبي بود که در ليگ اروپا حاضر است. ما به دليل تمرينات بدنسازي فشرده خسته بوديم ولي عملکردمان خيلي خوب بود و کادرفني را به آينده اين تيم اميدوار کرديم. در اين ديدار بازيکنان با توجه به اينکه اولين مسابقه خود را پشت سر مي‌گذاشتند، هماهنگي خوبي داشتند و همين مسئله باعث شد تا عملکرد ما تحسين برانگيز باشد.

جمشيديان با اشاره به ضعف داوري در اين ديدار بيان کرد: يک داور محلي متاسفانه در بازي با بورسيا اسپور براي ما سوت زد که علاوه بر ضعيف بودن خودش، کمک او نيز وضعيت بدي داشت. کمک داور 150 کيلو وزن داشت و در همه صحنه‌ها عقب بود. به طوري که آفسايد 4 متري را نگرفت و ما گل خورديم. با اين حال نتيجه در اين بازي‌ها مهم نيست بلکه مهم عملکرد ما بود و اين مسئله که نشان داديم به لحاظ بدني وضعيت بسيار خوبي داريم. شايد اگر داوري شرايط بهتري داشت، ما در اين ديدار پيروز مي‌شديم.

هافبک طراح استقلال با اشاره به رفع مصدوميتش عنوان کرد: من از اواخر ليگ ديگر مشکل مصدوميت نداشتم و اين مشکل کاملا حل شده است. مطمئن باشيد فصل پيش‌رو، همه اتفاقات قبلي را جبران مي‌کند.

او با ابراز اميدواري از موفقيت استقلال در فصل آينده، گفت: شرايط فعلي ما خيلي خوب است و اگر ملي پوشان هم به ما اضافه شوند، تيم ما کامل‌تر مي‌شود. همه چيز براي ما مهياست تا قهرماني ليگ را جشن بگيريم و نتايج فصل قبل را از ذهن هواداران پاک کنيم و به جايش خاطرات خوبي بر جاي بگذاريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها