کد خبر: ۲۳۵۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
در يكي از نمونه هاي تكان دهنده كودك آزاري، در سال 2009 دختر بچه 4 ساله آمريكايي بنام اما تامسون تا سرحد مرگ مورد آزار و اذيت قرار گرفت.

"صراط" - آمريكا رتبه نخست بيشترين ميزان سو استفاده و سو رفتار با كودكان بين كشورهاي صنعتي را به خود اختصاص داد.

به گزارش 598 به نقل از سرویس فرهنگی صراط، شبكه جهاني بي بي سي شب گذشته با اعلام اين مطلب افزود:مطابق با آمار بدست آمده، هر 5 ساعت يك كودك در آمريكا بخاطر بي توجهي يا سو استفاده جان خود را از دست مي دهد كه اين نرخ در قياس با كشورهاي اروپايي به مراتب بيشتر است.

بي بي سي افزود: گسترش سو رفتار با كودكان در آمريكا كه سبب مرگ و مير آنان مي شود به حدي است كه متخصصان امر و فعالان حقوق كودكان از اين پديده به عنوان "همه گيري مرگ كودكان" (Epidemic of Child Death) در جامعه آمريكا نام مي برند.

بنابراين گزارش،در يكي از نمونه هاي تكان دهنده كودك آزاري، در سال 2009 دختر بچه 4 ساله آمريكايي بنام اما تامسون تا سرحد مرگ مورد آزار و اذيت قرار گرفت.

در پي اين حادثه دادگاهي در آمريكا مادر اما را بخاطر كوتاهي در مراقبت از فرزند خود به بيست سال حبس محكوم كرد و دوست پسر او لوكاس كو بخاطر تجاوز و به قتل رساندن اين دختر بچه 4 ساله به حبس ابد محكوم گرديد.

به گزارش بي بي سي، "اما" يكي از صدها كودكي است كه هر سال در ثروتمندترين دموكراسي دنيا جان خود را توسط كساني كه قرار بوده از آنها مراقبت كنند از دست مي دهند.

دكتر مت كاكس كه در بيمارستان كودكان دالاس فعاليت مي كند به خبرنگار بي بي سي گفت: اين موضوع يك اپيدمي است و به طور متوسط روزانه 5 كودك بخاطر عوارض ناشي از سو رفتار به اين بيمارستان منتقل مي شوند.

شدت و گسترش پديده سو رفتار با كودكان آمريكايي به حدي است كه بسياري از متخصصان  آن را يك بحران ملي (National Crisis) در آمريكا مي دانند.

اين گزارش مي افزايد مطابق با آخرين آمار ارائه شده رسمي ،سالانه 2500 كودك آمريكايي بخاطر سو استفاده جان خود را از دست مي دهند كه اين رقم به مراتب از آمار حقيقي اين موضوع بيشتر است.

گزارش بي بي سي تصريح كرد مطابق با بررسي هاي بعمل آمده و گزارشات رسمي، سواستفاده از كودكان در آمريكا در حال افزايش است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها