کد خبر: ۲۳۴۵۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۶ تير ۱۳۹۳
فدراسيون جهاني فوتبال به نيجريه‌اي‌ها مهلت داد ساختار مديريتي فدراسيون فوتبال خود را تغيير دهند و در غيراينصورت مجازات سنگيني در انتظار آنها خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه 598،به دنبال انتشار گزارشاتي مبني بر فساد مالي در فدراسيون فوتبال نيجريه و تکذيب آن،‌ فيفا تا روز سه‌شنبه به اين فدراسيون مهلت داده هيئت مديره‌ جديدي را براي خود معرفي کند. فيفا اعلام کرده در صورتي که نيجريه‌اي‌ها در مهلت مقرر اعضاي هيئت مديره قبلي را برکنار نکنند، فعاليت‌هاي اين فدراسيون را به حالت تعليق درخواهد آورد.

فدراسيون فوتبال نيجريه که توسط آمينو مايگاري مديريت مي‌شود،‌ روز شنبه توسط دادگاهي در اين کشور به فساد مالي متهم و رئيس آن اخراج شد. از قرار معلوم اين فدراسيون مقررات و قوانين خود را دستکاري کرده است تا از پاداش اعضاي تيم ملي اين کشور به شيوه‌اي غيرقابل قبول به سود خود استفاده کند. اثبات اين موضوع منجر به دستگيري و بازداشت مايگاري توسط مقامات امنيتي نيجريه شده است.

پس از جلسه دادگاه محاکمه مايگاري، بيانيه‌اي به امضاي اوبينا اوگبا، نايب رئيس فدراسيون فوتبال نيجريه منتشر شده است که تخلفات و اتهاماتي که به مديريت پيشين اين فدراسيون نسبت داده مي‌شود را تأييد کرده و باعث شرمساري جامعه فوتبال نيجريه شد. به همين دليل فيفا ضرب‌الاجلي براي فدراسيون فوتبال نيجريه تعيين کرده است تا تغيير کلي در ساختار مديريتي‌اش ايجاد کند.

نيجريه يکي از رقباي تيم ملي ايران در گروه F‌ جام جهاني 2014 بود که تا مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني هم صعود کرد اما گفته شد که اين تيم از ارائه پاداش بازيکنانش بابت حضور در جام جهاني سرباز زده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها