کد خبر: ۲۳۴۵۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۶ تير ۱۳۹۳
مهاجم مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مصدوميتم را به فال نيک مي‌گيرم چون پارسال هم همين اتفاق برايم افتاد، اما 11 گل زدم.

 

به گزارش پایگاه 598،مهدي دغاغله در مورد مصدوميتش اظهار داشت: خوشبختانه اين مصدوميت از ناحيه زانو نيست بلکه به ران پا مربوط است. در کل موضوع خاصي نيست و من اين مصدوميت را به فال نيک مي‌گيرم. چون سال گذشته هم در چنين شرايطي با همين مصدوميت دست و پنجه نرم کردم، اما 11 گل در مسابقات زدم و به همين دليل اين مصدوميت را هم به فال نيک مي‌گيرم.

به نقل از فارس، وي افزود: انشاءالله از هفته آينده دويدن‌هايم را شروع مي‌کنم اما مي‌دانم يک مقدار اين مصدوميت طول مي‌کشد تا به شرايط آرماني برسم. در تمرينات پرسپوليس شرايط بسيار خوبي داشتم اما متأسفانه اين اتفاق برايم افتاد.

دغاغله در مورد شرايط تيمي پرسپوليس نيز گفت: اول به دنبال اين هستم خيلي زود برگردم. به نظر من با تمريناتي که در اردبيل و تهران انجام داديم يکي از آماده‌ترين تيم‌هاي ليگ برتر هستيم و اميدوارم که امسال بتوانيم به خواسته خود يعني حضور موفق در سه جام برسيم. من هم به دنبال اين هستم تا هر چه سريع‌تر از مصدوميت رهايي پيدا کنم و در تمرينات گروهي شرکت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها