کد خبر: ۲۳۴۴۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۵ تير ۱۳۹۳
وزیر خارجه مصر ضمن ابراز نگرانی نسبت به افزایش خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، اعلام کرد که قاهره به میانجیگری خود برای برقراری آرامش میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها ادامه می‌دهد.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، سامح شکری، وزیر خارجه مصر در دیدار با صلاح‌الدین مزوار، همتای مراکشی خود در قاهره اعلام کرد: ما همچنان به میانجیگری خود برای برقراری آتش‌بس میان اسرائیل و فلسطینیان ادامه می‌دهیم و نهایت تلاش خود را برای حل بحران به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم تا ملت فلسطین در معرض حملات و فشارهای بیشتر قرار نگیرد.

وی همچنین نسبت به افزایش خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها ابراز نگرانی کرد.

شکری و وزیر خارجه مراکش، افزایش خشونت‌ها در قدس شرقی و کرانه باختری را محکوم کرده و از مقامات اسرائیلی خواستند تا در خصوص کشته شدن محمد ابوخضیر، جوان فلسطینی به دست شهرک نشینان اسرائیلی تحقیق و عاملان این اقدام را در مقابل دادگاه مجازات کنند.

در پی کشته شدن سه صهیونیست ربوده شده در شهر الخلیل، اوضاع میان فلسطین و رژیم صهیونیستی دچار تنش شده و نیروهای رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای را علیه فلسطینیان آغاز کرده‌اند. نیروهای این رژیم تاکنون نزدیک به 700 فلسطینی را بازداشت کرده و چند جوان فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها