کد خبر: ۲۳۴۴۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،امیر قلعه نویی طی سال‌های گذشته اعتقادی به جذب دروازه‌بان خارجی نداشته است. به همین دلیل در هر تیمی که حضور داشته سعی کرده تا از سرمایه‌های ایرانی استفاده کند. حتی در زمانی که در تراکتورسازی بود هم با مشکل دروازه‌بانی روبه‌رو شد، اما ترجیح داد که به سمت گلر خارجی نرود…! اما این فصل در استقلال شرایط برای او متفاوت است. استقلال مهدی رحمتی را از دست داده است که به گواه کارشناسان بهترین دروازه‌بان ایران است و اگر جای او را با دروازه‌بان سطح پایین پر کند خوب می‌داند که با هجمه هواداران روبه‌رو خواهد شد. قلعه نویی به خوبی می‌داند در ایران دروازه‌بانی که شایستگی‌های بالاتری نسبت به رحمتی داشته باشد و اجازه ندهد جای خالی این دروازه‌بان احساس شود وجود ندارد و برای رسیدن به آنچه در ذهن دارد گزینه‌های خارجی را مورد بررسی قرار داد. حالا که سرمربی آبی‌پوشان رأی به حضور دروازه‌بان برزیلی در استقلال داده است، هواداران می‌توانند امیدوار باشند وقتی قلعه‌نوعی برای اولین‌بار به سمت استفاده از دروازه‌بان خارجی رفته، قطعا با بررسی و شناخت کامل نفر مورد نظر را انتخاب می‌کند و این دروازه‌بان برزیلی مطمئنا رزومه قابل قبولی دارد.

وقتی این دروازه‌بان بدون اینکه تست فنی بدهد، قرارداد برایش ایمیل می‌شود و بلیت می‌گیرند تا به تهران بیاید، نوید حضور یک دروازه‌بان ششدانگ در استقلال را می‌دهد. دروازه‌بانی که از همین حالا باید پیراهن شماره یک استقلال را برای او رزرو کرد و حضور دروازه‌بانی مانند محسن فروزان در جمع آبی‌پوشان فقط به دلیل داشتن دروازه‌بان دوم باسابقه است که در لحظات حساس بتواند جانشین گلر برزیلی شود. به همان انداره که مطمئن هستیم پیراهن شماره یک به گلر برزیلی می‌رسد به همان اندازه هم اطمینان داریم که فروزان دروازه‌بان اصلی قلعه‌نوعی نیست زیرا هم حاشیه‌های بسیاری دارد هم از سطح توانایی پایین‌تری نسبت به رحمتی برخوردار است و هم شکل و شمایل حضور او در استقلال دل هوادار را زده است.

دروازه‌بان برزیلی امروز به تهران می‌آید و گفته می‌شود آنقدر توانایی دارد که خیلی راحت به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا کند و فیکس این تیم شود.

در چنین شرایطی فروزان باید منتظر اتفاقات پیش‌بینی نشده مانند مصدومیت یا محرومیت این دروازه‌بان باشد تا بتواند چند دقیقه‌ای برای استقلال بازی کند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها