کد خبر: ۲۳۴۴۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،در 8 بند مورد نظر فدراسیون برای تمدید قرارداد کی روش بندی وجود دارد که این مربی حرفه‌ای را مجبور می‌کند در مورد برخی مسائل سکوت اختیار کند و ممنوع المصاحبه باشد!

در بند ویژه فدراسیون آمده است کی‌روش نباید علیه وزارت ورزش و دولت مصاحبه‌ای انجام دهد که گویا مصاحبه چند ماه قبل کی‌روش در مورد مسئولان وزارت ورزش به مذاق آقایان خوش نیامده است.

کی‌روش در آن مصاحبه گفته بود، دولت برای باشگاه‌ها پول دارد اما برای تیم‌ملی پولی ندارد و تیتر داد «پول دولت برای تیم‌ملی به سمت یک باشگاه رفت.»
این بار مسئولان کمیته فنی فدراسیون تلاش کرده‌اند با سرمربی تیم‌ملی قراردادی امضا کنندکه او نتواند طبق مفاد قرارداد علیه وزارت ورزش، مسئولان دولت و… مصاحبه کند که در صورت عمل نکردن به مفاد قرارداد طبق قانون جریمه یا از مبلغ قرارداد او کسر شود.

سرمربی تیم‌ملی طی مصاحبه‌ای در بهمن ماه سال گذشته به عملکرد وزارت ورزش انتقاد کرده و به نوعی به فتح‌اله‌زاده و قلعه‌نوعی طعنه زده بود که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توانسته بودند از وزارت ورزش پول بگیرند. شاید هم فدراسیونی‌ها قصد دارند با گنجاندن این بند نظر مساعد و حمایت وزیر ورزش را به خود جلب کنند.

همچنین در پیشنهاد مکتوب و محرمانه فدراسیون به کی‌روش تأکید شده است که او به قراردادهای فدراسیون پایبند باشد که بی‌شک منظور مسئولان فدراسیون به اختلاف کی‌روش با اسپانسر تیم‌ملی بود که او حاضر نمی‌شد لباس‌های تولیدی این شرکت را بپوشد و تبلیغ کند. بر همین اساس مسئولان فدراسیون قصد دارند این بار با قراردادی محکم بتوانند در صورت نیاز به راحتی از نظر قانونی خواسته‌های خود را به کرسی بنشانند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها