کد خبر: ۲۳۴۲۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۴ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان گفت: يک مدافع آفريقايي را که در باشگاه‌هاي ارمنستان بازي مي‌کند، جذب مي‌کنيم

 

به گزارش پایگاه 598 ، مجيد باقري‌نيا در مورد وضعيت تيم نفت مسجدسليمان گفت: سه روز است که در بروجرد اردو زده‌ايم و روزي سه جلسه تمرين مي‌کنيم. امروز عصر هم با تيم منتخب خرم‌آباد بازي داريم و سه‌شنبه با تيم منتخب بروجرد بازي خواهيم کرد. جمعه هم اين اردو تمام مي‌شود و به مسجدسليمان برمي‌گرديم و از روز سه‌شنبه بعد در تهران اردو خواهيم زد.

به نقل از فارس، سرمربي نفت مسجدسليمان در مورد ناقص بودن کادر فني اين تيم گفت: کادر فني ما تکميل شده است و من، فرزاد حافظي، بختياري‌زاده و جمال‌پور کادر فني را تشکيل مي‌دهيم و داريوش حسن‌پور سرپرست تيم است.

وي در مورد جذب بازيکن جديد براي نفت مسجدسليمان گفت: قرار است يک مدافع آفريقايي که در باشگاه‌هاي ارمنستان بازي مي‌کرده به ما ملحق شود و در صورتي که او را تائيد کنم اين بازيکن به جمع ما اضافه خواهد شد.

باقري‌نيا در مورد کي‌روش گفت: کي‌روش با اعتقادات کاري‌اش برنامه‌هايش را پيش مي‌برد کاري که ما مربيان ايراني کمتر انجام مي‌دهيم. اعتقادات حرفه‌اي کي‌روش ناشي از سال‌ها تجربه کاري در تيم‌هاي مختلف جهان است. به طور مثال مي‌گويم در مسئله مهدي رحمتي اگر مربي ايراني بود تحت تاثير فشارها و مسائل حاشيه‌اي قرار مي‌گرفت اما کي‌روش اين کار را نکرد و در مقابل همه خواسته‌ها ايستاد.

سرمربي نفت مسجدسليمان در مورد انتخاب دستيار ايراني براي کي‌روش گفت: مارکار آقاجانيان يکي از مربيان خوب است اما ما براي آنکه يک مربي در کنار کي‌روش داشته باشيم که سال‌هاي بعد بتواند سرمربي تيم ملي شود، بايد انتخاب درستي انجام بدهيم. همانطور که آلمان اين کار را مي‌کند ما هم بايد يک مربي را بر اساس مطالعه وکار کارشناسي انتخاب کنيم و توانايي‌هاي مديريتي و ميزان دانش او را بدانيم و بر آن اساس يک دستيار خوب براي کي‌روش انتخاب کنيم.

وي در مورد ماندن و رفتن کي‌روش گفت: من با ماندن کي‌روش صد در صد موافقم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها